Hulp gevraagd

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Wij hebben drie jongens en een meid, nou bleek uit de echo dat er wederom een jongen op komst is.

Wij hebben momenteel geen inspiratie meer voor een jongensnaam haha, kunnen jullie ons op weg helpen.

Onze kinderen heten:

Jesse,
Reza,
Fenno,
Jordi

Dus in deze stijl willen we verder gaan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Linda

Hoi, wat vind je van Levi? Kan heel goed bij jullie andere namen. Jullie hebben wel een goede smaak qua namen Mag ik je vreagen hoe oud je kids zijn? Wij hebben inmiddels 3 kids en willen graag voor 'n vierde gaan, maar soms vraag ik me af hoe ik dat allemaal moet gaan combineren, hoe doen jullie dat? groetjes Wendy

Hey,

Bedankt voor je tip hij past inderdaad in het rijtje thuis, ik ga hem op mijn lijstje zetten.

Wij hadden de eerste drie kids in drie jaar, de oudste is nu 7, in mei wordt de tweede 6 en de derde is 4, nummer vier is eind van deze maand 1 en ik ben nu dus zwanger van nummer vijf deze komt in juli.

Het is druk, maar o zo gezellig, Als je specifieke  vragen hebt, dan hoor ik ze wel.

Groetjes Linda

Ravi??

Heb ik laatst ergens op forum gezien en vond het wel een mooie naam. Helaas niks voor ons, want mn mannetje houdt niet van dergelijke namen :-(

Wel mooie namen hoor die jullie al hebben!

Groetjes

Hoi, onze kids zijn 7,5 en 17 maanden. Soms vind ik het heel druk, vooral tussen 5 en 6 uur, als je eten moet maken. Onze jongste wilt om uiterlijk half 7 naar zijn bedje, en we hebben 'n zaak aan huis, en zijn tot 6 uur open, dat wordt dus echt haasten. Wel eten we nu vaak eerder, maar dat vind ik niet zo gezellig.

Ik merk dat ik hele periodes heb dat alles op rolletjes loopt, en dan loopt weer alles de mist in. Dat is dan ook het moment dat ik ga twijfelen,zeg maar. Mijn hart zegt zeker Ja voor 'n 4e kindje, maar op de een of andere manier lijkt het zo'n grote stap. Ook zitten we met de ruimte, we moeten dat 2 kids bij elkaar gaan leggen, maar welke,haha, wat een luxe probleem hebben wij.........Ook financieel denk ik wel eens hoe moeten we dat gaan doen, maar vind ook waar er 3 zijn, kunnen er ook 4 zijn.   Mijn man werkt de meeste uren in de zaak, ik ben altijd bij de kids. Eigenlijk heel goed geregeld, maar ik zou graag ook meer willen helpen. Ik vind de gezelligheid belangrijker, dan bv merkkleding. hehe, nog 'n heel verhaal geworden, was niet de bedoeling, was gewoon nieuwsgierig naar hoe andere grote gezinnen dit allemaal oplossen. Groetjes Wendy,mv Bas,iris en thijs

Wat dachten jullie van Ivar of Senne. Senne kan ook voor een  meisje, maar in jullie geval een jongen. Kom op mijn werk honderden namen tegen. Wat voor mij nieuw is is Raf of Sef die  was ik nog nooit eerder tegen gekomen. Succes met zoeken!

Terug
Bovenaan