Hulp gevraagd

Ik heb jullie hulp nodig. In januari ben ik gestopt met de pil om mijn normale cyclus regelmatig te krijgen ivm kinderwens. Vanaf het eerste moment ben ik netjes elke keer ongesteld geworden op het moment dat moest. De laatste week van maart had ik mijn laatste ongesteldheid. Eerste week van april heb ik 3 of 4 pillen geslikt om mijn ongesteldheid van die maand erop uit te stellen ivm vakantie. Twee dagen nadat ik die laatste pil geslikt heb hebben we gemeenschap gehad en twee dagen daarna heb ik last gehad van wat bloedingen (als gevolg van pil slikken gok ik). Aankomende zondag zou ik volgens mijn natuurlijke cyclus weer ongesteld moeten worden, maar ik heb zo'n opgeblazen onderbuik en voel me raar. Daarom vanmorgen toch maar een vroege test gedaan en die was negatief. Toch voelt het raar en klopt er iets niet voor mijn gevoel. Zou het kunnen dat ik toch nog zwanger ben? Of moet ik gewoon wachten tot de volgende maand?
 
Hoi,

Ik zou het nog even afwachten. Ook als je wel zwanger zou zijn kan een test negatief zijn indien te vroeg getest. Je lijf kan natuurlijk een beetje van slag zijn doordat je nog een aantal pillen hebt geslikt.

mocht je een week na je nod nog geen menstruatie hebben zou ik opnieuw een test doen.

helaas stelt je lijf je geduld altijd op de proef.

Succes

 
Terug
Bovenaan