hulp gevraagd2: verjaardag hubbie

Mijn man is volgende week jarig en is echt onmogelijk met cadeau's. Ik heb in elk geval een truitje laten maken voor Lukas met tekst dat op papa's werk slaat. Maar verder gaat mijn creativiteit niet. Weten jullie iets?

Annemieke

Verras hem met een vrije dag voor jullie allebei: een dag dat Lucas op het kdv is.....

Ga een boswandeling maken, uitgebreid lunchen met een goeie chardonnay erbij, ga shoppen, bezoek een museum............ kortom, doe een dag lekker met z'n tweetjes wat jullie graag zouden doen zonder peuter erbij!!!

Fijne verjaardag vast
Susan

ja dat dagje uit is een goeie!

hier zit ook zo-een, we hebben inmiddels de cadeaus voor elkaar afgeschaft, vind er niks aan om zo hard te moeten zoeken voor een cadeau, geef veel liever zomaar iets of doe iets leuks samen

liefs Jenneke

toch maar een taartje

Grapje natuurlijk... ehhh ik zou een leuke tekening laten maken of een van mijn andere ideetjes die bij het andere topic staan voor de papa van Koen (?).

Lekker uit eten met zijn tweetjes.

Ontbijt op bed maken.

Tja... moeilijk, hier geen papa dus ken het probleem niet.

Liefs Nanda

Ik denk dat je het niet in de grote kadoos moet zoeken. Zorgen dat Lukas op commando hoera roept, en een leuke tekening erbij is voor vaders meestal meer dan genoeg! En dan ga jij lekker een dagje weg, of een avondje uit ...
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan