hulp gevraagt bij verstikking in bed

mijn zoontje is 3 1/2 en zonder dat hij het door heeft vindik hem gemiddeld 3x per nacht compleet vertstrikt onder zijn deken. compleet bezweet verhit en half afwezig rol ik hemer dan weer uit, maar ik kan echt niet meer slapen, bij ieder geluidje dat hij maakt sta ik gelijk bij zijn bed. heb al meerdere dingen gerpobeerd.

toen het wat warmer was, zonder deken, maar dat kan nu niet meeren straks helemaal nietmeer.
ik heb gekeken voor zo'n babyslaapzaak maar die zijn te klein. ik heb het bed kort opgemaakt.alleen hoes zonder dekbed,alleen dekbed, ledikant maatje. extra lap eraan genaaid zodat ik de achterkant goedin kan stoppen, maar niets werkt het gebeurt in zijn slaap. ik weet echt niet hoe ik dit zou moeten oplossen, maar het beangstigd mij enorm.
 
Hoi,
Op de ikkelief.nl kun je extra lange slaapzakken vinden, van mt.104-122 en zelfs van 122-140.
Op de homesite zie je ze niet staan dus even kijken onder kopje winkel.
Kan me voorstellen dat je niet lekker slaapt op deze manier.
Heb voor onze zoon van 3 jaar ook nog even gedacht er één aan te schaffen, bij hem is juist het probleem dat hij onder de dekens uit kruipt. Nu nog niet zo erg maar straks in de winter.
Hoop dat hiermee geholpen bent.
 
babyslaapzakken zijn bij iedere 'normale' winkel - Hema, Prenatal, Wibra te krijgen tot 170cm. Ik zou direct het dekbed de deur uit doen en hem alleen nog in slaapzakken leggen. Beter dat hij 's nachts wakker wordt omdat hij het koud heeft (daar kan hij niet dood aan gaan) dan dat hij straks niet meer wakker wordt!
Succes ermee!
 
klinkt mischien een beetje raar wat ik nu zeg, maar mijn zus deed haar dochtertje altijd in zo`n band (weet niet meer hoe dat heet), ze kon alle kanten opdraaien en bleef op haar plek liggen, was ideaal!!en sliep heerlijk. maar een slaapzak zou ook een idee zijn!!
 
ik heb voor onze dochter een aerosleep gekocht
dat is een speciaal matrasje waardoor men kan ademen
maar dat is meer voor buikslapers denk ik
te koop bij prenatal
 
Terug
Bovenaan