Hulp gezocht: 12 dagen na Ovitrelle positieve test?

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hoi allemaal, Ik heb nu precies 12 dagen geleden de Ovitrelle gezet. Ik heb 3 dagen, 7 dagen , 9 dagen na Ovitrelle en nu net een test gedaan ( eerdere testen gekeken of Ovitrelle aansloeg en vervolgens ook weer verdween) De onderste test is van zojuist. Naar mijn mening begint hij weer op te lopen, maar kan zijn dat ik gek word? Heb dus dringend hulp nodig of meerdere personen hetzelfde zien... weet ook niet of het nu betrouwbaar is na 12 dagen na Ovitrelle. In de bijsluiter staat dat je 10 dagen na Ovitrelle niet meer vals positief kan testen. Test is van de Action en de normale variant dus niet de early. Tevens geen ochtendurine maar in de avond na best wel wat gedronken te hebben. Ik hoor graag jullie mening! Alvast bedankt, heel veel liefs Zoë?</span></p>

Ik denk dat je gelijk hebt en het streepje weer iets duidelijker begint te worden! Maar ik zou nog wel voorzichtig zijn om enthousiast te zijn, want zo'n licht streepje vs niks zichtbaar kan ook het verschil tussen urineconcentratie zijn. Hopelijk over een paar dagen een overduidelijk positieve test!

Hoi ElsieJoy dankjewel voor je reactie ❤️
Ik ben ook nog erg voorzichtig. Heb het mijn vriend ondertussen wel verteld maar blijf nog terughoudend. Ik ben pas echt overtuigd van een duidelijk zichtbare positieve test of de CB test met zwanger.
Heb hier nog een foto:

https://ibb.co/wrczwfH

kan dit ook nog verschil tussen urine concentratie zijn? 

liefs?

Terug
Bovenaan