hulp gezocht!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik hoop dat jullie me hulp kunnen bieden, want ik snap echt niets meer van het lichaam.
hier mijn verhaal,
ik heb ik augustus een mk gehad, ben toen gecurreteerd, nu heb ik 22 nov bloedverlies gehad, dag 22 van mijn cyclus, 2 dagen flink gevloeid, nu op dag 28 licht streepje op midstream test en wat gevoelige borsten, kan het dan een fikse innestelbloeding zijn geweest of was het echt mijn ongie??
please help want ik word er gek van!!

groet natascha

Hoi,

Ik ken die testen niet, maar snap je wel....
Ik heb in april een miskraam gehad, na die tijd was mijn cyclus lekker op de hobbel, terwijl ik al anderhalf jaar de pil niet slikte...

Soms werd ik 2 a 3 dgn te vroeg ongi en soms 2 a 3 dgn te laat...
In augustus wist ik het zeker, ik was zwanger, ik was uiteindelijk 2 weken overtijd en heb tig testen gedaan ze bleven alleen negatief....heb zelfs nog bloed laten prikken in het ziekenhuis, ook negatief...
Zou ik een cyclus overslaan?
Gelijk na de uitslag van het bloed, begon ik bij het afvegen bloed te verliezen, bij mij was het oud bloed, met 1 fel-rode klodder....dit heeft enkele dagen aangehouden...ik ben dat maar als mijn menstruatie gaan rekenen en 28 dgn erna werd ik niet ongesteld.
Ik baalde als een stekker, liet mijn lichaam me nu weer in de steek???
Na een week deed ik een test, en jawel hoor, positief, ik kon er niet omheen...
4 en halve week later kregen we een echo....en ik was gewoon een dikke week langer zwanger dan ik dacht....dat bloedverlies was dus een innesteling.

Het kan dus wel!!!!

Zie mij...ik ben vandaag 15 weken en 2 dgn zwanger.

Liefs Randy

p.s. ik raad je aan als er geen RD komen om vrijdag of zaterdag nog een keer te testen, ik zelf heb die van kruidvat gebruikt, SUCCES!!!!

Hier hetzelfde verhaal. Bij Lotte (2-5-2007) ook flink gevloeid, helder rood bloed. En ik bleek wel degelijk zwanger te zijn. Ik heb alleen een aantal weken later getest, omdat ik dacht dat ik dus niet zwanger was ivm eerdere negatieve test.

Nu denk ik weer zwanger te zijn, maar nog geen positieve test. Ook afwachten dus...

Groetjes, Marisa

Hoi Natascha,

Ik zou het even afwachten en dan over een paar dagen een test doen.
Grote kans dat het een innestelingsbloeding is.
Toen ik m ´n eerste miskraam had zei de verloskundige ook dat een innestelingsbloeding vaak niet maandverbanden vol is, en toch na een dag of 3-4 echt over moest zijn.
Ik had geen maandverbanden vol, maar een klein beetje helderrood, zonder stolsels. Ja, de eerste dag waren het dikke slierten donkerrood, daarna heel weinig. Het duurde 4,5 dag. Een paar dagen later getest en negatief.
Bij jou heeft het maar 2 dagen geduurd. Zou me nog geen zorgen maken hoor!
Even een paar dagen wachten en dan nog een keertje testen!

Succes!

Groetjes Sientje

Als ik dat verhaal van Randy lees, heb ik nog hoop

Had 29-11 eigenlijk NOD, had ook echte klachten, dus niet geworden. Ben nu week overtijd maar alleen nog maar neg. getest. heb altijd een stipte cyclus en ook ong klachten gehad, dus ga er niet vanuit dat ik nog ong wordt. Maar ben ik nu zwanger of niet.
Heb dus in sept mk gehad (bbz) , daarna gewoon weer regelmatige cyclus. Nu 2e ronde na mk. Als ik week overtijd zou zijn zou ik gyn moeten bellen ter extra controle. Gister dus gebeld maar kan dus niet komen omdat ik (nog niet? ) pos. heb getest!! En met 5 wkn zou nog niets te zien zijn. Raar, want ik zou wel kunnen komen als ik pos. getest zou hebben

Maar zondag  wil ik pas weer testen, dus wie weet!

Randy, had je toen ook zw.klachten?
Ik voel af en toe wat steken, iets meer plassen, en meer last van rug

Oja, en heb beetje 'nattig' gevoel van onder.....

Ik was in november 2005 al gestopt met de pil en in juli 2006 kwam ik erachter dat ik zwanger was, ik had toen geen klachten. Had wel altijd een hele mooie cyclus gehad van 28dgn stipt.
Onze dochter is in november 2006 geboren en overleden. In maart werd ik eindelijk weer ongesteld en in april zwanger...helaas een miskraam...daarna voelde ik elke maand wel wat, dus had door dat mijn lichaam me lekker voor de gek kon houden...

Toen ik zolang overtijd was voelde ik verder niet iets bijzonders....ik heb toen dat bloedverlies gehad met afvegen(achteraf mijn innesteling) en een week daarna deden mijn borsten zo zeer en waren kei en keihard....en toen bleek ik dus wel zwanger te zijn en nu alweer 15 en halve week.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan