hulp gezocht

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames

wij zijn al een beetje aan het kijken naar namen maar voor een meisje is het heel moeilijk want wat past nou bij caithlyn?wij willen geen hele korte namen
weten jullie iets?

alvast bedankt

liefs

Hoi,

Mijn nichtje heet cailen lijkt erop toch en haar broers heten tyler en demsey vind ik erg leuk passen!
en voor een meisje weet ik eigenlijk niet, kom er niet zomaar op!
succes

Gr MJ

Jayden hoor je de laatste tijd wel vaker, maar dan vooral voor een jongen.Ik heb een kennis die haar dochtertje Jayden heeft genoemd, echt een schatje, en net even iets anders.Of juist Sascha voor een jongen...
Wij houden van iets andere namen, terwijl onze dochter Lenthe voluit Lenthe Lynn heet.Dus ik heb wel wat met Amerikaanse namen...Caitlyn vind ik ook echt leuk klinken.
Wij houden meer van kortere namen, dus moet effe omschakelen voor je...
Hier enkele (buitenlandse) namen...Ashley, Sascha, Demi, Nina, Jade,  Isabel, Megan(die vind ik leuk bij Caitlyn) of nog korter : Meg.
Maar wie weet vind je hier niets aan.Het is zoooo persoonlijk, maar ook moeilijk!!Als ik nog iets bedenk hoor je het!
Ik vind het  kiezen van een naam ook zo'n grote verantwoordelijkheid, vind je niet?Iemand moet er toch z'n hele leven mee lopen, je kind om precies te zijn...
Gelukkig heb je nog even, maar  ik begon er ook altijd vroeg aan te denken...
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Succes!Gr.Roos.

Hoi Patries, nog effe dit...
Ik heb net gereageerd op je topic "Een echo van ons 2e humpie" maar hij haalt hem niet naar boven, terwijl dit topic op DIT  moment het meest recent beantwoord is...
Heb een beetje een  lange reactie, dus dan weet je dat hi hi!!!
Moet je effe naar beneden scrollen en dan vind je je topic met reacties weer!
Groetjes Roos.

quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-01-2009 00:23:13'));

Hoi Patries, nog effe dit...
Ik heb net gereageerd op je topic "Een echo van ons 2e humpie" maar hij haalt hem niet naar boven, terwijl dit topic op DIT  moment het meest recent beantwoord is...
Heb een beetje een  lange reactie, dus dan weet je dat hi hi!!!
Moet je effe naar beneden scrollen en dan vind je je topic met reacties weer!
Groetjes Roos.

hee meis

haha wij hebben juist de naam djayden voor eenjongen:) vond ik altijd geweldig gelukkig hoor je hem hier niet zo vaak alleen we hebben hem net iets andere spelling

Dochter van mijn collega heet Jayna, ik weet niet of je dat iets vindt?

Ha grappig!Vind Djayden erg leuk!Vooral als je hem net even iets anders schrijft.
Mijn 2e dochtertje (4) heet Jade.Maar dan nederlands uitgesproken.
Gr.Roos.

Jocelyn?
Of Danielyn/Danilyn...heet dat dochtertje van Anna Nicole Smith.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan