hulp in de wereld die baby's heet

hallo allemaal,

ik zal mijzelf even voorstellen; ik ben grace strieder en 29 jaar oud. Ik ben moeder van drie kinderen te weten: Zoe van 5, Lausanne van 2 en River van 10 weken.

Ik ben bezig met het opzetten van een service voor zwangere vrouwen. Het gaat hierbij om het geven van produktinformatie m.b.t. allerhande babyspullen.
Uit eigen ervaring weet ik dat als je voor de eerste of tweede keer zwanger bent er heel veel op je af komt. Wat is er allemaal te koop, en waar en wat kost het?
Ik wil dit voor aanstaande moeders makkelijkers maken doordat zij iemand kunnen inhuren die hen precies antwoord kan geven op deze vragen. (Middels een thuisbezoek en indien wenselijk meegaan met babyshoppen) Een soort weddingplanner maar dan voor baby's)

Mijn vraag is of jullie hier interesse  in zouden hebben. Ik hoor jullie reacties graag.

groetjes Grace








 
hoi grace,
tja waarom Zou je het niet proberen?
idd kan iemand er veel aan hebben.
ik vondt en vindt het persoonlijk leuker om zelf rond te neuzen en overal te vragen en op het forum te vragen, maar niet iedereen zal dit vinden.
veel suc6

groetjes brenda
 
Het idee is grappig, maar ik denk niet dat er veel animo voor zal zijn.
De meeste vrouwen die zwanger worden hebben wel iemand in de omgeving die ze wegwijs wil maken en anders vinden ze het vaak leuk om zelf uit te vogelen hoe/waar en waarom!!

Maar misschien zit ik ernaast en zit het anders, in ieder geval veel succes als je het gaat proberen.

Groeten,
Keesje
 
Terug
Bovenaan