Hulp met mijn opleiding tot baby- en kinddrslaapcoach

Hai lieve papa’s en mama’s.<br />Graag stel ik mij even aan jullie voor, mijn naam is Bianca ben 30 jaar en mama van 2 prachtige kindjes, Nina van 3 jaar en Mick van 4 maanden. Sinds oktober ben ik bezig om te opleiding om baby en kinddrslaapcoach te worden. <br />Om mijn opleiding te kunnen voltooien heb ik mensen nodig die mijn begeleiding kunnen gebruiken (helemaal gratis)<br />Om nu verder te kunnen ben ik op zoek naar 4 gezinnen met een baby van 0 tot 12 weken.<br />Wat houdt de begeleiding in?We gaan ABSOLUUT NIET slaaptrainen we gaan jullie alleen leren wat de juiste slaap associaties zijn, wat je kunt doen om je baby in de toekomst zelfstandig te leren slapen, wat kun je doen om je kindje slaaptcycli te leren koppelen. <br />Wat zijn de juiste wakkertijfen, wat zijn routines.<br />Je baby blijft lekker bij jullie slapen, op de borst, of co-sleeping of in zijn/haar eigen bedje, net waar jullie je prettig bij voelen. Maar we gaan een gezonde basis ontwikkelen waar jullie altijd op terug kunnen vallen.<br />Er hoeft dus geen probleem te zijn met het slapen van je baby, ik ondersteun jullie. Is er al wel een probleem dan kan dat natuurlijk opgelost worden, alleen als jullie dat zelf willen. <br />Ben je benieuwd, wil je geholpen worden of ben je nieuwsgierig naar tips en tricks<br />Kijk dan is op mijn Facebook-pagina Droombaby’s slaapcoach Bianca<br />Of stuur een mail naar info@droombabys.nl<br />Ik hoop van harte dat er ouders zijn die mij willen helpen zodat ik verder kan met mijn opleiding. Dankjewel alvast ?<br />

Dankj voor je reactie. In februari hoop ik verder te zijn met mijn vrijwilligers en met oudere leeftijd bezig te zijn. Mocht je tegen die tijd hulp nodig hebben dan kan je me altijd contacten dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen en wellicht vinden we dan als het nodig is een andere student

Hai Moradora,

Als je een e-mail stuurt naar info@droombabys.nl dan kan ik je alle informatie toe sturen, op basis daarvan kun je kijken of we een samenwerking aan kunnen gaan

Groet
Bianca

Terug
Bovenaan