<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben momenteel 25 weken zwanger. Wij wonen bij onze schoonouders in een huurwoning. Op zolder is onze slaapkamer, daarnaast is een kamer waar een dakkapel wordt geplaatst. Hier komen natuurlijk kosten bovenop de huur. Nou zit het zo dat het superkoud is op zolder het is namelijk een huis waar geen isolatie zit, en dit willen ze ook niet gaan plaatsen. Ze willen het alleen plaatsen dmv een huurverhoging. Maar dit is zonde omdat ze al standaard over 2/3 jaar bij alle woningen isolatie gaan plaatsen en dan zonder kosten. We hebben een klacht ingediend maar ze hebben dus weer die 2 opties gegeven: of isolatie plaatsen en huurverhoging/ of 2-3 jaar wachten en dan zonder kosten isolatie laten plaatsen. De laatste optie is niks voor ons omdat de baby er al in januari is. De 1e optie is ook niet acceptabel omdat ze over 2/3 jaar wel zonder kosten gaan plaatsen, maar als het nu geplaatst wordt krijgen mijn schoonouders wel een levenslange huurverhoging wat het niet waard is.. Wat is hier mogelijk om te doen? Klacht indienen zo ja waar? Ik weet dat de babykamer standaard zoveel graden moet zijn, maar dit is niet haalbaar zonder extra warmtegevende elektische kachel enz. Kunnen we hier wat mee?</p>