Hulp nodig berekenen hoeveel week zwanger

<p>Het zit z0:</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik vind de berekening lastig. Wat als ik bv een late eisprong heb gehad of een late innesteling. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wat ik weet.. dus misschien kunnen jullie mee rekenen. </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"></span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"> </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">17 sept eerste dag laatste menstruatie </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">sex gehad op 28 en 29 september en op 4 okt en 14 okt. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Positieve ovulatie testen op 1,2 en 3 oktober. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">11 en 12 okt bruin bloedverlies (waarvan ik denk innesteling)</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Eerste positieve test die met licht streepje van sensitest op 17 oktober. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">19 oktober clearblue geeft 1-2 week aan</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">22 okt tm 1 nov (1 dag niet op 25 nov) helder rood bloed verloren zonder stolsels en zonder buikpijn. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; text-align: left;"><span style="box-sizing: inherit; outline: 0px; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">6 nov geweest voor de echo waarop alleen de donkere holte te zien was. Ik dacht toen zelf 7 week te zijn en de verloskundige had dit ook berekend. Toch was er niks te zien</span></p><p>misschien was ik op de dag van de echo minder ver zei de verloskundige, daarom moet ik de 20ste weer komen. Normale streepjes testen blijven nog steeds hetzelfde lichte streepje aangeven als in het begin</p>

Ik heb op 25 dagen gerekend en je zou toch 8weken en 3 dagen al moeten zijn op je laatste menstruatie van september berekend? want je laatste bloeding was na dat je al positief teste x

Door dat bloedverlies ben ik zo onzeker. Zelfs net een Kruidvat test gedaan met urine van nu. Daar zie ik zelfs nog een licht streepje. Maar dan denk ik dat er ook word gezegd dat je na een miskraam nog een paar week positief kan testen ? 

Ja snap het heel goed dat je onzeker word hiervan... is ook allemaal zo dubbel je bent langs ene kant blij omdat er dat streepje is maar langs de andere kant wat onrustig omwille van het bloed verlies... ik hoop toch op goed nieuws voor je de 20ste ! Wij zulle hier nog wat verder moete klusse en hopen dat het ook nietmeer te lang gaat duren hihi ! Succes ! En hou me op de hoogte ??

Terug
Bovenaan