Hulp nodig bij flesvoeding

<p>Hopelijk kunnen jullie me helpen. Mijn zoontje van 10 weken oud drinkt sinds 6 weken uit een avent fles met speen 1. Dit ging goed tot een week geleden. Hiervoor Brown gebruikt waar hij veel te traag (1 uur) over de voeding deed, ook met difrax S speen erin. Daarom op avent over gestapt en dat ging goed. Nu sinds een week zet hij het tijdens de voeding op een krijsen en wilt de speen dan niet meer hebben. Ook geeft hij meer voeding terug. Advies van CB is om in te gaan dikken met JBM. Zouden jullie dit gaan doen bij de avent fles of toch weer Brown proberen en dan met een 2 speen oid?</p>
 
Hoihoi
ik zou de dr Brown fles eens proberen met speen 2, misschien lukt dat ineens wel ? Als dat niks word kan je altijd nog dat jbm gebruiken. 
 
Het is zo erg zoeken met flessen en spenen. Hier spuugde hij ook veel. Zijn gaan indikken met jbm en zaten vaak tussen speen 2 en 3 van dr brown's (smalle fles) uiteindelijk kreeg hij niks uit 2 en ging 3 echt te hard. Geven hem nu een speen van difrax maat M en dat gaat redelijk. Drinkt nog wel de fles snel leeg, maar spuugt niet meer. 
Je hebt van difrax ook speen 1,2 3 spenen. Die kan je tussentijds draaien. Ik begon soms ook wel eens met speen 2 omdat het in het begin dunner is en dan over naar 3 als het dikker werd. Is helaas gewoon echt ff zoeken wat werkt.
Wij begonnen overigens met hele kleine beetjes jbm. Halve schepjes. Omdat ze er ook aan moeten wennen en durfde eerst niet te veel te geven. Maar het kan geen kwaad, maakt alleen de voeding dikker.
 
Terug
Bovenaan