hulp nodig bij foto plaatsen???

Ik merk dat er nog veel mensen zijn die geen foto kunnen plaatsen op het forum.
Hier dan ook even een uitleg.

1.Zorg dat je een eigen site of een andere plaats hebt op internet waar je je foto's kunt plaatsen.

2. Plaats daar je foto en open hiernaast ook even een pagina met het forum. Zorg dat je ingelogd bent en je tekstvak ( waar je je bericht in typt) ook open hebt staan.

3. Klik met je rechtermuisknop op je foto die je op het forum wilt plaatsen. Klik op "kopieren" (copy).

4. Ga met je muis in je tekstvak staan, klik met rechts en dan op "plakken" (paste).

Als het goed is, staat nu je foto in je tekstvak.
Hierna kun je je tekst verder in orde maken en dan kun je je bericht plaatsen.

Succes.

Mochten er toch nog vragen zijn, stel ze gerust.

Groetjes,

Annemiek, mama van Rowan, 02-03-07

Hallo Annemiek,

Ik heb netjes dat stappenplan gevolgd, maar kreeg toch te horen dat mijn fotos niet te zien waren (zie mijn bericht van eergisteren).
Help help, doe ik iets verkeerd ?

Groetjes,
Monique

Bij mij lukt het op deze manier ook niet, hoor!!
Ik moet het URL adres (te vinden bij "eigenschappen" van foto, re-muisknop) van de foto kopieren en plakken, dan lukt het wel.
Dit zijn natuurlijk wel foto's die al "geupload" zijn naar internet...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (11 weken)

Hallo mama's

Het probleem kan inderdaad komen door firefox. Je kunt dan beter gebruik maken van IE (internet explorer).
Je hebt gelijk Karin, er zijn inderdaad meerdere mogelijkheden om een foto te plaatsen. Ook doormiddel van het adres (URL).
Maar het is je toch gelukt Woedel. Leuk knaappie trouwens.
Misschien is het een leuk idee om in de toekomst een keer een soort meeting te houden. Stel je eens voor, al die kleintjes van het voorjaar 2007  met papa's en mama's bij elkaar. Dat moet me een leuke drukte geven. Grijnzzzzz

Groetjes,

Annemiek, mama van Rowan, 02-03-07

hoi hoi
misschien een stome vraag
maar het lukt mij ook niet waar kan ik de foto's eerst heen sturen..
ik heb een map met foto's.. maar kan die niet gebruiken op het forum...
ik lees dat ik eerst foto's op het internet moet hebben voordat ik ze kan gebruiken...
snap er niets meer van..
kan je me helpen????????????

groetjes mandy

computers

Terug
Bovenaan