Hulp nodig bij namen...

Hallo allemaal,

Wij zijn al druk bezig met het uitzoeken van namen.
Dit valt alleen nog niet mee!
We hebben al 2 jongens, Dylan en Jaylen. en wil dus erg graag dat de naam hier bijpast, en dan ook nog het liefst met een y erin!
Hebben jullie nog iedeeen? jongens en meisjes namen.
Alvast bedankt!

Groetjes Anne

Pff, heel persoonlijk natuurlijk, maar hier wat namen waarvan ik vind dat ze wel bij de andere 2 passen...

Ryano
Yeno
Kyano Kyeno
Kayden

Rylana
Dylani
Dylana

Ik zal nog ff verder denken, succes!

Liefs, Nicole mvm Delani en 5w0d zwanger

wat dacht je van romy voor een meisje ???

Wil je dat de Y in het midden van de naam zit of maakt het niets uit als het op het einde zit ??? Dat maakt het wel wat makkelijker.

ik zal hier ook nog ff reageren
dylano
ryon (hebben wij voor als het een jongen is.)
danyero
kay
lyndon
yesse
yesin

meisjes namen
joy
kayley
dyanthe
ismay
jesslyn
jaylin
fay
lincy

Bedankt voor jullie reacties!
Er zitten wel wat namen bij die ik erg leuk vind!
En nee, het maakt op zich niet uit waar de y zit, als hij er maar in voor komt.
Meer suggesties zijn altijd welkom!
Bedankt!

Groetjes Anne

Ik heb ook een vraag over namen. Mijn man is buitenlander en we wonen niet in Nederland. We zoeken dan ook een naam die voor ons allebei goed is. Voor een meisje zijn we er wel uit, maar voor een jongen is het wat lastiger. Kunnen jullie misschien reageren op een paar namen en zeggen of dat voor een Nederlandse jongen normaal is. (hij krijgt uiteindelijk wel een NL paspoort!)

Yunus
Timur/ Timor
Azer
Ruhan
Aryen
Ilias
Serwar
Sardor

Bedankt alvast! Ik ben benieuwd. Twijfel zelf en vind sommige namen erg leuk. Maar heb ook gemerkt dat ik namen die ik eerst helemaal niet leuk vond hier, nu heel normaal vind. Dus ik weet het niet meer zo zeker.

Ik vind alle namen normaal voor een nederlandse jongen. Het is jullie kind en je moet doen waar jullie je goed bij voelen, wat jullie mooi vinden. Andere mensen denken toch wel.. En tegenwoordig zijn er veel mensen die buitenlandse namen aan hun kinderen geven.

En wat is tegenwoordig normaal..???!

Succes met jullie zwangerschap en met een naam kiezen..

XxX Jo

Terug
Bovenaan