Hulp nodig bij temperaturen...

A

Anoniem

Guest
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden. Ik ben net begonnen met temperaturen. Het klopt tot nu toe allemaal, voor mijn menstruatie een daling van 0.5 en nu tijdens mijn menstruatie klimt de temperatuur elke dat met 0,2...ik zit nu al op 37,1 terwijl ik op de eerste dag op 36,4 zat. Is dit normaal, hoort het zo te gaan of doe ik iets fout?

Bedankt alvast voor jullie reacties.

mmmm, nee dat lijkt niet helemaal te kloppen. Voor je menstruatie is je temp juist hoog en meestal zakt ie als je weer ongesteld moet worden. Dan blijft ie relatief laag tot de eisprong. En meestal zie je een dag na je eisprong weer een substantiele stijging. Het is wel belangrijk dat je iedere ochtend op hetzelfde tijdstip tempt, en dan voordat je opstaat!

Ik tempte iedere ochtend om 7 uur. Tijdens ongi was mijn temp 36,0 - 36,2. Dan steeg ie licht naar 36,4 tot aan eisprong. Na eisprong was mijn temp meestal tussen 36,7 en 36,9.

Hopelijk heb je hier wat aan! Suc6
Cee

hoi,

Klopt inderdaad niet. Bij mij is de temp na de menstruatie ts 36,4 en 36,6 na de eisprong 37,0 - 37,2. Vanaf de eerste dag van de menstruatie gaat ie dan weer langzaam dalen tot aan 36,4 -36,6. Het is inderdaad belangrijk altijd op dezelfde tijd te tempen en nog voordat je het bed uitgegaan bent. Dus in het weekend de wekker zetten :-(. Ik kan het je ondanks de moeite toch zeer zeker aanraden. Ben net zwanger van de 2de en echt dankzij het feit dat ik nu goed inzicht heb in mijn cyclus die niet altijd even regelmatig is (26 - 32 dagen). Kon wel goed zien dat mijn ei vrij laat in de cyclus kwam, dus je weet dan dat je ong een week daarvoor (op gevoel) tot aan de eisprong moet klussen. 1e is trouwens ook dankzij het tempen gelukt...

nou, veel succes, hoop dat het gauw lukt.

Groeten,

Anna V.

Bedankt voor jullie reacties...zal dan wel een griepje zijn ofzo...voel me toch echt kiplekker maar mijn temperatuur blijft hoog en ik ben toch ook ontzettend ongi...hmmm...we zien het wel weer!

Jullie ook veel succes!

Terug
Bovenaan