Hulp nodig met nexium

<p>Ik heb vandaag nexium voor mijn baby, wanneer gaven jullie het? Ik mag ook maar een half zakje geven, maar ik hoor van iedereen dat je andere helft moet weggooien terwijl de apotheek zegt dat ik de andere helft 1 dag mag bewaren. Vind dit erg verwarrend allemaal ? iemand die dat toevallig weet? </p>

Ik gaf het voor de voeding.
En je moet andere helft weggooien, als je de nexium hebt aangemaakt, moet je het geloof ik binnen een halfuur geven, maar dat staat vast in de bijsluiter.
Succes

Ik moest altijd een heel zakje aanmaken en dan de helft geven, andere helft wegdoen. Je zou natuurlijk ook een half zakje kunnen aanmaken, maar hoe weet je dan dat je precies de helft hebt? 
Ik gaf het 's ochtends voor de eerste voeding. Kwartiertje wachten (luier verschonen, aankleden) en drinken maar. 

Ik geef het ook aan onze zoon van bijna 3 maanden. Wij maken de helft van het zakje klaar en bewaren de andere helft en geven dat de volgende dag. De dokter heeft dit nog bij zijn assistent nagevraagd, die gaf het namelijk ook zelf aan haar kindje. We geven het iedere ochtend. Eerst vitamine dan Nexium en vervolgens fles. Dat gaat prima.

Met een maatbekertje de helft afmeten. Niet het hele Zakje dus al aanmaken met water. Dan kun je het bewaren. Even afdekken tot de volgende dag. 

Terug
Bovenaan