hulp nodig waar slofjes te koop

A

Anoniem

Guest
hoi hoi mamas

sverre van 15 maanden heeft altijd slofjes gehad van meer maar meneer heeft ze uitgetrokken en nu zijn ze niet meer te vinden. waar kan ik ze komen? iemand een idee we hebben ze toen bij de etos gekocht maar daar zijn ze nu niet meer.

dank jullie wel lucy

Hoi Lucy,

heb je al op Marktplaats gezocht? Ik weet niet welke maat hij nu heeft, maar bij Ter Stal hebben ze ook vaak leuke slofjes tot kledingmaat 86.
En dan heb je ook nog de Zootjes (ook via Marktplaats te vinden). En bij de schoenenkraam op de markt kun je slofjes kopen.

Groetjes, Marijon

bij baby-walz op internet kan je ze wel vinden denk ik..zijn niet zo duur..
zeeman, hans textiel, hema..denk dat je daar ook goede kans maakt.

Succes ;)

gr an

Heb vorige week  de zachte leren slofjes van de hema gekocht .. ongeveer 17 euro en ze zitten heel lekker (denk ik... want ik heb het aan mn dochter gevraagd... maar die gaf geen antwoord ). De slofjes zitten beetje losjes..

groet,

Jess

Ik koop altijd slofjes bij http://www.baby-schoenen.nl/
Ze leveren heel snel en ik vind ze leuk om te zien (vooral die met die stoere strepen op de zijkant).

Succes!

hoi hoi

dank jullie wel heb ze gevonden hor van zootjes echte leren. helaas helma en zeeman had niks. maar nuk kan sverre weer verder stappen of proberen. ahhahahah.

sverre heeft een grote voeten zaten ook te kijken naar box schoentjes maar die maat heeft sverre niet meer te grote voet. hij past ze niet meeer.

doei doei lucy

Terug
Bovenaan