Hulp nodig!

Mijn meisje is 13 weken en we moesten vandaag naar het Cb voor een prikje en controle. Haar gewicht zit iets onder het gemiddelde terwijl het al die tijd op het gemiddelde zat. Ze heeft ook nog best vaak buikkrampjes. En ze eet heel vaak haar fles niet leeg. Maar 100 of 110 cc (we bieden 150 + 5 aan) en soms eet ze hem wel helemaal leeg. Zelfs na een hele nacht (ja ze slaapt al door gelukkig) drinkt ze meestal maar zo'n 90 cc. Volgens de arts van het Cb is dat wel apart (maar hij maakt zich geen zorgen) maar die buikkrampjes zouden inmiddels wel over moeten zijn. Ze heeft ook altijd dunne ontlasting. Nu denkt hij dat het misschien door de voeding komt en heeft ons aangeraden over te stappen naar omneo comfort. Alleen lees ik overal dat baby's daarvan juist moeten poepen. En bij haar moet het juist "dikker" worden.
Ter info: het is een hele vrolijke en makkelijke baby. En echt heel tevreden. Ze heeft ook gewoon voldoende plasluiers.
Nu weet ik dus niet zo goed meer wat ik moet doen. Ze krijgt overigens nu Etos standaard voeding. En een difrax fles.
Iemand hier ervaring mee?
Zou het weinig eten de buikkrampen door de voeding komen? (We hebben infacol geprobeerd) of moeten we misschien gewoon van fles wisselen? Iemand tips?

Wat zie je aan haar als ze de fles niet leegdrinkt? Trekt ze haar hoofd weg? Lijkt ze vol te zitten? Doet het haar zeer? Vertrekt ze haar hoofd? Maakt haar buikje een rommelend geluid? Hoe is haar houding tijdens het voeden?

Eerst drinkt ze gewoon normaal en dan gaat ze hem ineens eruit duwen met haar tong en met haar handjes trekt ze hem eruit. En ze beweegt haar hoofdje alle kanten op. Ik heb niet het idee dat het haar zeer doet.

Eerst drinkt ze gewoon normaal en dan gaat ze hem ineens eruit duwen met haar tong en met haar handjes trekt ze hem eruit. En ze beweegt haar hoofdje alle kanten op. Ik heb niet het idee dat het haar zeer doet.

Hoelang drinkt ze over een fles? Misschien duurt het haar te lang?
Onze dochter ging met 13 weken over op een M speen van Difrax. Daarnaast gingen bij ons alle buikkrampjes over toen we op de comfortvoeding variant over gingen van Hero. Dus wellicht het overwegen waard. 

Hoi hoi! Hier hadden wij precies het zelfde probleem
Ik ben van de difrax fles overgegaan naar de avent fles en van nutrilon naar Hero comfort en hij drinkt nu zn flesjes leeg en heeft betere ontlasting! 
Hopelijk drinkt ze gauw meer! 

Ik had precies hetzelfde! Ben ook over gegaan op de avent standaard fles. Bleek gewoon dat hij chagrijnig werd van te hard zijn best moeten doen. Nu drinkt hij elk flesje leeg en geen gehuil of gegil tijdens het drinken.

Hi. Bij mijn dochtertje ook zo lopen zoeken. Wij zijn wel overgestapt op omneovoeding. Dit is lichter verteerbaar waardoor haar buikje tot rust kwam en ze meer ging drinken. Ontlasting werd ook beter. Verder ben ik echt fan van de Brown flessen! 
Hoop dat je hier iets aan hebt!

Terug
Bovenaan