Mijn meisje is 13 weken en we moesten vandaag naar het Cb voor een prikje en controle. Haar gewicht zit iets onder het gemiddelde terwijl het al die tijd op het gemiddelde zat. Ze heeft ook nog best vaak buikkrampjes. En ze eet heel vaak haar fles niet leeg. Maar 100 of 110 cc (we bieden 150 + 5 aan) en soms eet ze hem wel helemaal leeg. Zelfs na een hele nacht (ja ze slaapt al door gelukkig) drinkt ze meestal maar zo'n 90 cc. Volgens de arts van het Cb is dat wel apart (maar hij maakt zich geen zorgen) maar die buikkrampjes zouden inmiddels wel over moeten zijn. Ze heeft ook altijd dunne ontlasting. Nu denkt hij dat het misschien door de voeding komt en heeft ons aangeraden over te stappen naar omneo comfort. Alleen lees ik overal dat baby's daarvan juist moeten poepen. En bij haar moet het juist "dikker" worden.
Ter info: het is een hele vrolijke en makkelijke baby. En echt heel tevreden. Ze heeft ook gewoon voldoende plasluiers.
Nu weet ik dus niet zo goed meer wat ik moet doen. Ze krijgt overigens nu Etos standaard voeding. En een difrax fles.
Iemand hier ervaring mee?
Zou het weinig eten de buikkrampen door de voeding komen? (We hebben infacol geprobeerd) of moeten we misschien gewoon van fles wisselen? Iemand tips?
Ter info: het is een hele vrolijke en makkelijke baby. En echt heel tevreden. Ze heeft ook gewoon voldoende plasluiers.
Nu weet ik dus niet zo goed meer wat ik moet doen. Ze krijgt overigens nu Etos standaard voeding. En een difrax fles.
Iemand hier ervaring mee?
Zou het weinig eten de buikkrampen door de voeding komen? (We hebben infacol geprobeerd) of moeten we misschien gewoon van fles wisselen? Iemand tips?