hulp nodig

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

ik ben  18 t/m  22 juni ongesteld geweest.
nu is mijn vraag wanneer is dan mijn eisprong (als de cyclus 28 dagen is?) als ik het goed heb gerekend as maandag, maar dat weet ik niet zeker
ik ben nu aan mijn 1e ronde bezig.
heb vandaag al een half uur met de benen hoog gezeten, omdat ik gelezen had dat dat goed was.
ik heb hiervoor de pil gebruikt (stederil 30) moet je daarvan eerst ontpillen of niet?
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
alvast bedankt, dames

Hey hallo,

Ga eens naar babybrabbel.nl, daar kan je bij interactief de cyclusbanner aanklikken. Je vult dan de eerste dag van je ongesteldheid in en het aantal dagen van je cyclus en weet je wanner je NOD (Niet ongesteld dag) is!
Hieronder jou cyclusbanner, ik heb een cyclus va 28 dagen aangehouden voor je:

Je moet dan dus vandaag beginnen met klussen en de komende dagen niet stoppen! haha

Groetjes, Esther

hoi esther, dank je wel voor het maken van mijn cycluslijn.
is het nu verstandig om om de dag te klussen of om de dag?

Hai Aafje,

Ik zou in ieder geval om de dag klussen (dat doe ik nu ook, we zitten in dezelfde periode) Maar als je meer zin hebt dan is dat vast niet verkeerd!
Je zit in de eerste ronde toch? Dat had ik vorige maand... Ik kreeg na mijn eisprong allerlei zwangerschapskwaaltjes (duizelig, misselijk, zere tepels) maar dat kwam allemaal door het ontpillen, dus wees niet ongerust als je wat voelt!
Hoe oud ben je  eigenlijk? Ik 27 en  wegaan voor ons eerste kindje...

xx Esther  

hoi esther, ik ben ook 27 en ook wij gaan voor ons eerste kindje. ik merk dat ik bij elk 'kwaaltje' dat ik voel me afvraag of ik niet zwanger ben.
maar ja, we wachten rustig af.
ik las overigens bij andere mensen in het forum dat je het beste om de dag kan klussen ivm het zaad van de man.
dus hij mag vandaag keurig van me af blijven ;-).
gelukkig moet ik vanmiddag en vanavond werken zodat dat weer scheelt.

Hai Aafje,

Lekker gewerkt?
We zitten ongeveer in dezelfde periode, zie mijn banner maar eens hieronder:

Ik had vorige maand een cyclus van 32 dagen, dan moet ik dat toch deze maand ook aanhouden of niet? Ik weet het allemaal niet meer hoor... Het is nogal een getel en gereken en daar ben ik niet zo goed in! hahahaha....

xx Esther

Hoi meiden,

Als ik mijn ongi weer heb duik ik meteen op www.predictor.nl om bij de biologische klok mijn eisprong uit te rekenen en daarnaast kan je meteen uitrekenen wanneer je uitgerekedn zou zijn.

Zo weet ik dat ik 18 juli ongi moet worden en op 4 juli mijn eisprong heb, en als ik zwanger zou worden wordt het rond 26 maart geboren en net als ik (en mijn moeder) een Ram!! Dat zou dan het enige zijn waarop ik graag nog wil wachten, want na 9 maanden en meer dan 9 rondes ben ik het wachten wel een beetje beu..

Groetjes Mylène

Hai Myléne,

Je zit al in de 9e ronde?
Pffffff..... da ´s al lang, kan me voorstellen dat je nu wel een keertje zwanger zou willen worden! Gaan jullie voo rhet eerste kindje?

Weet jij dan ook of ik goed reken?
Ik houd namelij nu een cyclus van 32 dagen aan (omdat dat de vorige maand zo was) maar het kan natuurlijk net zo goed minder zijn of niet?
Ik had gister en eergister een hele heveig kram rechtsonder in mijn buik, zou dat dan mijn eisprong al geweest zijn?

xx Esther

Terug
Bovenaan