Hulp Pregnyl injectie

Hoi meiden,

Omdat ik de vorige cyclus na de Pregnyl injectie toch geen eisprong heb gehad, ben ik een beetje bang dat ik de injectie verkeerd heb gezet.
Dames die er ervaring mee hebben: je moet toch gewoon dat vloeibare goedje bij de poeder spuiten, dat in zijn geheel in je buik inspuiten (met zo weinig mogelijk lucht erbij)?
Ik ga er helemaal aan twijfelen of ik het wel goed doe. Kan iemand me geruststellen of wijzer maken?

Liefs Astrid

heey hallo bedoel je geen menopur want pregniel spuiten ze in het ziekenhuis toch en wat wil je daar over precis over weten ik heb het ook gebruikt en ik prik nu puregon nou ik hoor het wel van jou oke groeten annebel

he hallo Astrid,

Ben net terug van mn werk en zag je "noodkreet".
Wat ik zo lees, doe je het prima hoor. Ik zet de spuit dan meestal links of rechts en dan iets schuin onder mijn navel. Dus volgens mij doe je het prima.

Probeer je niet druk te maken......

Liefs Indy

Hallo,

Ik las je vraag en heb in het verleden ook pregnyl gespoten. Zoals jij het beschrijft doe je het volgens mij goed. Ik deed het altijd in mijn benen maar in je buik mag ook. Bij mij werd het gebruikt voor het eitje rijp en los te maken. Het tijdstip werd altijd precies bepaald en moest dan op een bepaald tijdstip in het ziekenhuis zijn. Dit was na aanleiding van ivf.

Groeten en succes pinklady (juni forum)

Bedankt voor jullie reacties. Ik ging echt aan mezelf twijfelen.
Maar toen ik vanmorgen bezig was heb ik het allemaal erg zorgvuldig gedaan en er kan eigenlijk ook weinig fout gaan denk ik.
Ik had het echt over Pregnyl, je mag kiezen of je hem zelf zet of het laat doen in het ziekenhuis. Aangezien ik geen moeite heb met prikken, doe ik het lekker zelf. Scheelt me weer een half uur heen en een half uur terug rijden naar het ziekenhuis.
Hopelijk ga ik deze keer wel een eisprong hebben.
Maar ik zit dus nu ook weer op het wachtbankje...
Morgen nog druk aan de slag en dan maar weer afwachten!

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan