hulp van spuitje

Beste meiden die zwanger willen worden,

Graag wil ik mijn ervaring met jullie delen, misschien een idee voor iemand. Het op gezette tijden 'klussen' viel ons redelijk zwaar met onze drukke banen. Ik heb daarom dankzij een internettip van iemand anders een spuitje gekocht bij de apotheek.
Niet zo romantisch, maar bij mij meteen de eerste keer met de spuitmethode raak. Persoonlijk had ik het idee dat door het spuitje de zaadcellen beter de goede richting opgingen. Toeval of niet, het was wel beter voor onze nachtrust en we hebben ook met deze methode erg veel lol gehad.
Groetjes allemaal,
anoniem

Hoi anoniem,

Ik heb het zelf ook 1x geprobeerd maar was helaas niet gelukt.
Ik ga het deze maand misschien weer proberen.

Hoe had jij het gedaan? Zaad op jouw/zijn buik gevangen en dan opzuigen met het spuitje?

x

Beste x en anoniem,

Het was een 5 mm spuitje. Om niets verloren te laten gaan heeft mijn vriend rechtstreeks in het spuitje geloosd. Hij deed de gehele procedure zelf (meeste keren in de badkamer zonder mij)om het mikken niet te verstoren. Daarna kreeg ik het (verse)spuitje en injecteerde het door het spuitje krachtig en zo diep mogelijk van binnen leeg te spuiten. Even met m'n billen om hoog naderhand een beetje omhoog liggen. Het spuitje weer goed uitspoelen om de volgende dag weer te gebruiken. We hebben het rond mijn vruchtbare dagen totaal een keer of acht op die manier gedaan. En met succes dus. Ben nu 11 weken zwanger.
Jullie vragen zo beantwoord?
Groetjes,
Anoniem

dank voor de info, Kan een goed alternatief zijn voor sommigen, maar ik heb dan toch liever een vluggertje.... Je 'komt' wel verder met zo'n spuitje, maar ik zie mijn vriend (nog) niet klungellen met een spuitje...

Ik heb er eigenlijk nog nooit zo over nagedacht om een spuitje erbij te gebruiken! Hoe lang waren jullie aan het proberen om zwanger te raken voordat jullie het spuitje erbij haalden? Misschien is het voor ons ook een goed idee. Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Merle

Dankjewel anoniem!!!

Ik vond ook het een raar idee om het zo te doen, maar aangezien een 'vluggertje' niet bij ons werkt gaan we het zo proberen dan, zeker omdat mijn vriend's zaad zwak is is het misschien wel beter om het zo te doen..

thanx...
MoMo

Terug
Bovenaan