Hulpje in huis!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik was vanmorgen zovast al aardappeltjes aan het schillen(is dat maar zovast gedaan )
en ik kreeg hulp van een lief meisje.Wel gezellig,we hebben ondertussen lekker gekletst.Krijgen jullie ook wel eens hulp van je kleintje bij de huishoudelijke taken??

Groetjes Kitty en hulpje Tess.

Ja hoor, regelmatig. Meneer kwijlt eerst op de grond en kikkert er dan overheen. En schoon is m'n vloer!!! Heb er alleen geen foto van.
Liefs Nelleke

Gezellig zo'n hulpje!
Julian houdt weleens de stofzuiger voor me vast, hij is bang dat-ie te ver wegrolt, dus kruipt hij erop, hihi!
Verder stoft hij weleens de hoekjes die ik ben vergeten...

Ja Stef houdt ook altijd de stofzuiger voor me in de gaten.
Ben er wel blij mee, stel je voor dat ie wegrolt!! hihi

Enne...mooie keuken heb jij zeg!

Liefs Annet

Ilse is de kruipende stofdoek.
Ze kruipt de hele kamer rond en dan weet ik weer dat ik moet stofzuigen, maar dan besef ik weer dat dat net gedaan is........

....door mijn lieve hulpje in de huishouding.

Maar goed, ze maakt het dan 's avonds ook wel weer smerig met eten, zodat ik toch de stofzuiger uit de kast moet trekken.

Ach, toch is het een schatje...

Liefs Jeske

Wat een handige kinderen hebben jullie zeg.
Wieteke rolt net wat, maar kruipen en dus stoffen: ho maar.
En verder: de stofzuiger vindt ze zo eng (altijd huilen als dat ding tevoorschijn komt en aangaat) dat ik dat maar doe als ze op bed ligt.
Helaas dus nog niet zo'n handig hulpje.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

O ja en als Ilse samen met papa in bad zit dan spettert ze de badkamer zo nat dat ik er alleen nog maar een handdoek of dweil overheen hoef te halen en....klaar is Clara (uhh...Jeske).

Liefs Jeske

Ja, hier wordt door Yari gedweild   , eerst kwijlen en dan eroverheen kruipen,( toen hij nog tijgerde dweilde hij wat beter haha  )

Maar zijn grote zus Yenna wil de hele dag poetsen het liefste, vooral stofzuigen is favoriet. Dus zij zal het Yari wel leren...

Ennuh.. Mooie foto hoor !!!

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan