Ik heb dringend advies nodig. Mijn zoontje is 5 maanden en ik geef al die tijd al borstvoeding. Toen hij 3 maanden oud was kwamen er twee ondertandjes door. In het begin beet hij me wel eens, maar na een paar opvoedkundige woorden en daden was het over. Nu heeft hij vorige week oorontsteking gehad en nu wil hij eigenlijk helemaal niet meer zo drinken. Niet meer aan de borst maar ook niet uit een flesje. Ik weet het echt niet meer, als ik hem de borst aanbied gaat hij echt enorm hard bijten (en huilen), zeer pijnlijk kan ik je zeggen. Ik heb het de afgelopen dagen dus maar geprobeerd met flesjes afgekolfde melk te voeden, maar hij drinkt echt veel minder dan normaal. Normaal drinkt hij een flesje met zo'n 230 cc in 15 minuten leeg en nu mogen we blij zijn als hij in een uur een flesjes van 180/200 cc op heeft. Hij bijt ook steeds in de speen. Ik zie ook nog niet echt andere tandjes door komen. Nu wilde hij vanmorgen weer helemaal niet drinken, hij bleef maar bijten. Ik ben net zo lang doorgegaan en toen dronk hij wel wat aan de borst. 's Middags voor het slapen gaan ging het ook weer goed. Ik hoop maar dat het zo door gaat zetten. Weet iemand wat er aan de hand is?? Ik word er moedeloos van,ik wil graag doorgaan tot hij 1 jaar is, maar als het zo doorgaat, gaat dat niet lukken.
Ik hoor graag jullie reacties/tips.
Renata
Ik hoor graag jullie reacties/tips.
Renata