Hulpvraag! Voeding voor peuters van 1-3 jaar oud

<p>Lieve ouders/verzorgers, </p><p>Ik heb jullie hulp nodig. Met mijn bedrijfje willen wij graag ouders helpen met gezonde voeding voor hun peuter(s). Dit kan zijn voor ouders met moeilijke eters, ouders die zelf weinig kook inspiratie hebben of ouders met weinig tijd om te koken. </p><p>Omdat wij nog volop in ontwikkeling zijn - en dus nog flexibel - wilde ik graag bij jullie (de doelgroep) peilen wat belangrijk voor jullie is. </p><p>Daarom mijn vraag: Waar letten jullie op bij het kopen van een (kant-en-klare) maaltijd voor je peuter? Denk hier aan vers/diepvries, vegetarisch of juist niet, voedingswaarden etc. </p><p>Ik ben heel erg dankbaar als jullie mij van jullie mening kunnen voorzien. </p><p>Lieve groeten,</p><p>Willemijn </p>
 
Ik let altijd op suiker en zout gehalte, wat erin zit, of de producten natuurlijk zijn en de hoeveelheid van alles/ volgorde ingrediënten

Betreft kant en klaar doe ik dat zelden maar als ik dat koop dan koop ik mama deli uit de vriezer. Op potjes staat vaak een giga ingrediënten lijst en smaakt naar niks dus daar sta ik echt niet achter.

Hoop dat je er wat mee kunt
 
Terug
Bovenaan