hum.... wachtbankje of klussen?

A

Anoniem

Guest
Humm,
zit ik nu op het wachtbankje of juist klusdagen?

vandaag 27 dec staat NOD bij 31 dagen. geen duivels te bekennen.

26 nov. ongi
na berekenen 10-18 klussen... bij cyclus van 28-41 dagen.
8,9 en 10 geklust.
10-13 heel minimaal bloedverlies (donkerbruin en 1 x druppel helderrood) (staat ook op forum)

Nu dan NOD vandaag... maar ik merk niets aan mijn lichaam.

Ik zie nav schema'tje wel vaak NOD bij 36 dagen. (1 x 41 dagen) verder is mijn gewicht op 13de heel wat naar beneden gegaan en deze is weer meer geworden, zit nu weer op gewicht van NOD van 26 nov. (laatste NODdag)

Zou gewicht ook iets kunnen voorspellen van positief of negatief?

Ik weet het niet meer... ben er op zich ook vrij weinig mee bezig, maar op sommige moment wel. Zoals bijv. dat mijn schoonmoeder gisteren opeens tijdens het dineren een opmerking plaatste van 'leuk die kaarsen, maar ik mis er nog 1'. Ik gevraagd welke ze miste. Zij antwoord:' dat kaarsje voor dat abortuskindje van je schoonzus en zwanger (mijn manzijn broer en vriendin = niet getrouwd of officieel samen)
Ik reageerde direct van dat ik niet aan zulk soort kaarsen doe.
Later op de avond... toch wel moeilijk mee gehad. Ondanks dat wij op zich nog maar in ronde 4 zitten....

Als ik vanaf 13de opnieuw moet tellen, dan zou het klussen betekenen. Maar hebben jullie advies??

Hai meid,

Hier moet ik een half rekenwonder voor zijn! :) Eerlijk gezegd heb ik even geen idee, ik denk dat je vruchtbare dagen wel al zijn geweest want bij je nod op 06/01 dan zou je ei ook al geweest zijn. Mijn nod is ook 6 Jan. Als je het zeker wilt weten dan zou ik ovu-testen gaan gebruiken of doe je dat al? Misschien is nog even doorklussen ook niet verkeerd ;-)

Wat betreft je schoonmoeder.....dus jij moet een kaarsje branden voor een baby die iemand niet wilde? Sorry, maar dat vind ik echt belachelijk! Misschien hadden hun wel een 'goede' reden om het kindje niet te houden maar goed......Ik vind het niet oke!

Sterkte met wachten! Ik wacht met je mee! Liefs

Haha mijn rekenmachine werkt nu ook niet zo goed:)
Oh wat een gedoe, wat een onregelmatigheid! Ik hoop voor jou snel duidelijkheid!

En wat jou schoonmoeder zegt.....dat komt bij mij echt heel hard aan! Dat ze dat uberhaupt weer oprakelt!! Die keus zal zeker niet makkelijk geweest zijn en dan zulke opmerkingen?? Nou ik denk dat ik uit mijn dak gevlogen was, ja ook tegen mijn schoonmoeder!
Heel veel succes!!

Haha en dan nog zeggen dat je er weinig mee bezig bent.

Weetje ik zit beetje met hetzelfde.. Mijn NOD was 25 dec wel een test gedaan die negatief was maar de rode duivels zijn nog niet geweest... nog een paar dagen en ben alweer een week verder.

Net als jij kan ik niets anders doen dan wachten. Een weekje later is niet zo erg dus wie weet dat we beide snel duidelijkheid hebben!

Overigens je vraag over gewichtsverlies.. Bij mijn eerste verloor ik in de eerste 3 maanden van de zwangerschap ook behoorlijk wat gewicht. Het KAN een indicatie zijn maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik zou zeggen wacht het nog even af!

En die ene druppel op de 13e zou ik niet bijtellen. Je kan immers nog ongesteld worden hoe miniem het ook is als je zwanger bent. Het kan ook een andere oorzaak hebben dat je die ene druppel had denk aan stress etc wat ook de gewichtsverlies zou kunnen verklaren... drukte?

Op zich kan je altijd klussen tog? Helemaal als je het niet zeker weet kan je denken neem zeker van het onzekere ;)

En als ik jou was zou ik pas weer beginnen met tellen wanneer je weer normaal ongesteld word.

Nou ik wens je heel veel plezier en succes toe op het klus/wachtbankje haha

Liefs, Sharon

dankjulliewel voor de reacties. :) Heel lief.
Ik wacht gewoon maar rustig af....

Tja, mijn schoonmoeder. Zij vind het heel erg, want de reden is puur 'ongelukje en mijn schoonzusje was net 18 en had van haar ouders de keuze opleiding of het huis uit met kind'. Uiteindelijk heeft schoonzusje pas in de laatste week dat het nog mogelijk was de keuze gemaakt voor abortus.

Ik had echt zoiets van'waarom dit oprakelen zeker met kerst'. Het blijkt dus dat zij heel graag een kleinkind wil. Leuk hoor, maar om dat zo kenbaar te maken.... niet mijn stijl.

Het afwachten is ergens ook wel redelijk te doen. Ik heb een normaal dagprogramma en hoef alleen op de datum te letten wanneer ik aan het werk ben en rapportage moet schrijven. Dus dat scheelt een heleboel! :)

Hey...
Ik was nog vergeten te zeggen dat je gewicht helaas tijdens/voor je ongi iets omhoog gaat....Dat is hormonaal zo geregeld...
Ik hoop voor jou dat het geen voorbode is van de rode duivels...
Toch wel heftig van je schoonzusje haar ouders...of kiezen voor school of we zetten je eruit....dat is toch verschrikkelijk?? Zij kiest eigenlijk voor loyaliteit aan haar ouders....Ik hoop dat ze het goed kan verwerken en het dus een plaatsje kan geven.

Lieve cu2heleen....laat je niet gek maken! Die extra kaars komt er!!!

Dankjewel Mascha, voor je berichtje.

sinds vandaag opeens 2 x wat bloed bij me ontlasting. Ehm... dan kun je denken dat het normaal is, maar ik heb het echt nog nooit gehad.
Dankomt bij mij de vraag naar boven.
Vanaf wanneer kun je aambeien hebben tijdens een zwangerschap?
Al vanaf het prille begin??
Nu begint het toch wel te kriebelen....

Mijn man heeft vandaag toegezegd dat als 1 jan de duivels er nog niet zijn, we kunnen testen. Nu niet hopen dat mijn psyche mij in de steek laat en mijn lichaam zich anders voor gaat doen.

Terug
Bovenaan