Humeur om op te schieten.

A

Anoniem

Guest
Nou daar ben ik weer naar een tijdje......Ik moest eindelijk 9 mei ongie worden of zwanger. Maar werd al 4 mei zondag als een gek ongie buikpijn niet normaal borsten die bijna uit me blouse springen.......Ben niet te genieten. dit is ons 6e ronde nu pfffffffffff.
Ik heb in juli afspraak met gyno want me buik zit vol endrometriose en de linkerkant zitten cyste in me eileiders.

Ik zit op me werk moet de hele week werken heb echt een pesthumeur.....zo ben ik nooit maar even down in me mind.

Wendy

Hey Wendy kom je ff een knufff geven en sterkte wensen. Ben je 4 mei ongi geworden of alleen de krampen ervan? Soms valt alles ff zwaar hè. Maar probeer te genieten van de kleine dingetjes. Gelukkig schijnt het zonnetje al kan je daar op je werk natuurlijk niet van genieten. Wou je ff hart onder de riem steken!

Liefs Nathalie

Lief van je Nathalie

Ik voel me vandaag erg beroerd me borsten staan op springen. Ik heb alleen zondagavond 4 mei een bloeding gehad van 22.00 tm  24.00 heel helder bloed maar heel pijnlijk eindelijk hadik vrijdag ongie moeten zijn.
Bedankt voor de reactie
Wendy

Terug
Bovenaan