humeur

Hoi allemaal,ik ben nu 20 weken zwanger en ben vanaf het begin vreselijk snel geirriteerd.Met als gevolg knallende ruzie's met m'n man.Heeft iemand tips voor mij?
Groetjes van Nathalie.
 
Tot 10 tellen........helaas ligt dit echt aan de hormonen en is hier weinig aan te doen.
Zelf heb ik hier gelukkig maar heel weinig last van,ben soms wat emotioneler maar meer ook niet.Heb in mijn omgeving gezien dat het idd veel erger kan,vrouwen die om de kleinste dingen geirriteerd raakte.Probeer eerst na te denken voor je dingen tegen je man zegt,tot 10 tellen etc.En vraag je man om een beetje begrip.
Heel veel sterkte
 
ik zou zeggen: behandel een ander hoe je zelf behandeld wilt worden.
je kan best last hebben van je hormonen. maar onthoud goed dat het niet de bedoeling is om andere af te gaan snauwen. dat is geen excuus.
probeer anders wat afstand te nemen als je zo'n bui voelt opkomen.

suc6 verder!

groetjes sandy
 
hoi
nou ook ik heb er ook last van hoor alleen word het nu wat minder gelukkig ik ben nu 29 wk en het heeft heel lang geduurd en ja ik ben blij als ik dalijk bevallen bent dan hoop ik weer de oude te zijn want ik maak met iedereen ruzie met mijn man kids en moeder heel erg maar ja hopen dat het snel weer voorbij gaat.
groetjes daan 29 wk vandaag
 
Bedenk voor je ergens iets van zegt of het wel redelijk is. Ik draag mijn hart op de tong en zeg normaliter gelijk wat me dwars zit, maar mijn vriend vond dat ik toch wel een zeikerd was in het begin van de zwangerschap. Ik ben heel blij dat ie dat tegen me gezegd heeft, want nu denk ik eerst 2 keer na voordat ik wat zeg. Waarom zou hij ook last van mijn hormonen moeten hebben?
 
Zorg dat je veel alleen bent, dat werkt echt het beste. Ga in het weekend lekker enen paar uurtjes alleen de stad in of misschien gaat je man wel sporten of naar een vriend en kun jij lekker thuis rondhangen. Zoek elkaar niet op en ga niet geforceerd leuke dingen met elkaar doen, want dat werkt averechts. En probeer vooral gezamenlijke familiebezoekjes te vermijden, want voor je het weet zit je elkaar publiekelijk af te zeiken! Succes en geloof me: het gaat over!
 
Terug
Bovenaan