Ik heb me de laatste tijd toch een last van m,n humeur,echt errug!Ik ben chagerijnig,en snel geiriteerd niet normaal dit,zal dit door de hormonen komen?Ik weet het niet,ik loop ook echt te stressen,denken of alles wel goed is,enz[morgen naar de gyn,en hopen dat alles goed is]
Ik heb gisteren dikke ruzie kopen maken met m,n vriend arme hij!.sloeg echt nergens op
maar ja ik zal wel niet de enigste zijn,het gekke is dat ik me bijna niks herinner van de eerste zwangerschap.is ook al wel weel 17 jaar terug,ja dat kan dan he?
groetjes chaggie

Hoi,

Nou ik herken het wel hoor. Ik heb soms ook buien!!!!! Vind het gewoon zielig voor me man. Kan soms boos worden om de stomste kleine dingen.
Nu valt het opzich nog mee.( Kan nog erger worden)
Maar bij de 1e, was het echt heel erg!!!! Ik werd dan bijv al boos, omdat hij 's ochtends aan de verkeerde kant van de tafel ging zitten te ontbijten.
Na mijn idee dan hé??!!! Aan de ene kant lagen allemaal papieren en de andere kant was vrij. Na mijn idee had ie toen aan de vrije kant moeten gaan zitten, nee ging ie alle papieren opschuiven en daar toe zitten. Nou dat vond ik zoooooo stom.
Als je er later over nadenkt belachelijk gewoon, maar dat voorval is me echt bijgebleven.

Ach het is voor de mannetjes niet makkelijk, maar voor de vrouwen ook niet!!!

Liefs marielle 15 weekjes

Hej Blondy,

Nou meid, hier nog zo één! Ik heb al vanaf dag 1 een pesthumeur, ben down en snel aangebrand. Héél fijn maar niet heus. Ik heb nu mijn homeopathe geraadpleegd. Zij heeft me wat gegeven, wat in mijn geval zal helpen. Heb er eerder ook baat bij gehad. Mijn kids en man moeten het ontgelden en ik wordt al helemaal sip van mezelf. Die K-hormonen ook.... ik ben ook niet blij met de zw.sch. Ook zoiets vreselijks. Wel met het kindje, begrijp me niet verkeerd, dat is toch een schat, maar het idee van alweer zwanger zijn, de bevalling en de hectische eerste maanden maken me wel stresserig. Heb gisteren ook voor de afgelopen 15 weken gejankt, en voel me vandaag dus door een vrachtwagen overreden :) Komt echt goed, echt waar, ik moet me vasthouden aan het idee dat het tijdelijk is, ik misschien binnenkort alweer meer energie krijg en gewoon ff uitzitten..... Veel liefs, succes meid, en wees lief voor jezelf!! Knuffel van Pippi

pffuuufff... ik ben dus niet de enige met mijn gekke buien!
Ik heb met beide kids en nu weer altijd zo'n enorm twijfel gevoel gekregen. Gaat he twel goed, hoe doen we dat met drie kids, houd ik straks nog wel van deze man, enz. Daarna wel weer goed gekomen hoor maar dat eeuwige denken en malen daar word je chagerijnig van met als gevolg dat de kids het op hun dakkie krijgen en manlief ook. Met als gevolg dat je je nog rotter voelt en nog meer gaat malen... fijn he die hormonen!

Liefs astrid
14-1

Het is nu gelukkig minder erg dan de eerste keer, maar lieve hellup, wat kan ik een kort lontje hebben. Vooral in combinatie met een temperamentvolle peuter-puber is het soms best lastig. Ik sta dan ook regelmatig zelf op de gang... om even tot tien te tellen;-)

Hihihi
Hier nog eentje die ook snel boos word om niks...zo heb ik laatst met de deur gegooit heel hard. Omdat ik boos werd dat meneer op mijn verjaardag dood leuk naar een voetbalwedstrijd wilde gaan. Ik zei het op zo'n toon van je viert dat toch niet je verjaardag en zo'n kaartje kost wel meer dan 100eurie die krijg ik die kans is maar 1x!!
Ik was zo boos want het is ook niet leuk om zo'n kans te laten gaan om dat ik jarig ben..maar goed ik boos weg gelopen en boos onder de doche gaan staan! Toen kwam hij zijn exucces maken omdat ik toch wel een klein beetje gelijk had. Het is natuurlijk ook niet leuk als je op je verjaardag moet werken en dat je dan avonds alleen op de bank zit als je jarig bent!
Afijn dat was gisteren en we hebben toch even een leuke avond van gemaakt door naar de japanner te gaan en onze dochter hebben we bij opa en oma laten logeren die zit altijd al dinsdag en woensdag daar als ik werk.....

Maar even terug komend op de zwangerschapsgrillen hier dus nog eentje...en dit is nog maar 1 van de voorbeelden....

Terug
Bovenaan