Hummer??

he suus

ja ik ben niet zo veel meer op het forum geweest.
iui 3 is inmiddels ook mislukt en mijn vriend en ik hadden afgesproken om 3 iuis te doen en dan even rust. bij de echo voor iui 3 zag de gyn een poliep in mijn baarmoeder. we vinden het allemaal heel vreemd want 1 sept heb ik nog een kijkoperatie gehad en toen was alles goed. omdat ik al met de hormonen bezig was hebben we ronde 3 af gemaakt die helaas al na 1 week mislukte. nu moet ik 6 jan weer op gesprek om te bespreken wat we met die poliep gaan doen, die er waarschijnlijk weer operatief uit moet, PPFFFF dus al met al heb ik even mijn buik vol van het babyverhaal en probeer me te gaan richten op andere dingen.
misschien kan ik de rust vinden en gebeurd er iets spontaans.
hoe gaat het met jou?

x kim

Hey Hummer,

Wat vervelend zeg, dat je dit er nu ook nog eens bij krijgt. Heeft dat met die hormonen te maken of is dat 'toeval' dat het nu ineens zo is. Balen zeg meid, moet je misschein weer onder het mes.

Veel sterkte en ik hoop dat je de decembermaand toch nog een beetje op een fijne manier kunt beleven.

Sterkte.
Wenser

hoi wenser

hoe het komt weet ik niet. misschien dat ik 6 jan meer te horen krijg. ik ben er op zich wel rustig onder want ik probeer het hele babyverhaal een beetje op een laag pitje te zetten en ik kan er nu toch niets aan veranderen. mijn vriend en ik hebben ook besloten om voorlopig geen behandelingen meer te doen en we hopen dat het ons gegund is en spontaan zwanger raken. als ik wat ouder ben ( nu 29) dan kunnen we altijd nog kiezen voor iui en of ivf.

groetjes kim

Wat een moedig besluit. Ik hoop dat je ook echt de spanning los kunt laten. Goed meid, zorg goed voor jezelf.En wie weet gebeurt het als je het het minste verwacht, bij mij was dat wel zo iig.

gr.
Wenser

hoi wenser

ja ik vind het zelf ook een hele verademing dat we hier voor gekozen hebben. op 25 jan ga ik wel naar een energetisch orthomoluculair therapeut. ik hoorde van een klantje die al 3,5 jaar aan het dokteren was positieve verhalen over deze mevrouw. zij heeft het ziekenhuis ook gelaten voor wat het was en een dieet gekregen met suplementen en binnen een half jaar was ze zwanger. dus daar wil ik nog wel energie in steken.

jij had toch ook zón soort verhaal? x kim

Hoi kim,

Jeetje wat een verhaal wat balen zeg van die poliep.
Denk je dat je alles hebt gehad,komt dat erbij.
Wat dapper van je dat je een rustpauze hebt genomen.Of moest dat vanwege de poliep?
Gaan ze die nu weghalen?

Bij ons is iui3 ook mislukt.Nu afgelopen maandag iui4 gehad.
Wij hebben ook besloten hierna nog 1x iui en dan een maandje rust zodat we lekker op vakantie kunnen gaan. Psychisch breekt dit je wel op merk ik.Het wordt met de maand zwaarder.

Grsuusje

he suus

idd bij de 1ste keer denk je oooo is het dit!! dan valt het nog wel mee maar het word elke keer zwaarder. ik heb zowiezo niet zo veel vertrouwen in iui. ik weet dat het kan helpen maar het is een gevoel wat ik er bij heb.
wat die poliep betreft heb ik 6 jan een gesprek en dan gaan we denk ik een afspraak maken om het weg te halen. PPFFFF weer de operatie tafel op.
maar goed ik probeer mijn hoop te vestigen op die moluculair therapeut en misschien gebeurd er wel een wonder.
succes met deze ronde x kim

Terug
Bovenaan