Hummie en Tamara23

A

Anoniem

Guest
Haai Meiden

Vandaag 8-10 dagen overtijd en nog steeds een negatieve test. Wordt er onderhand al gek van.
Heb het er vanavond met mijn man over gehad. Heb m ook verteld dat ik eigenlijk niet meer geloof dat ik zwanger ben, maar hij wil er niet aan, hij zegt dat ik de hoop nog niet mag opgeven..

Weet je wat het is, als ik blijf hopen, doet het elke keer zo'n pijn als de test negatief is..

Volgende week maandag, de bloedtest, hoop dat ik daar snel een uitslag van heb. Weet iemand hoe lang je daar normaal gesproken op moet wachten?

Zo ben mijn verhaal weer kwijt. Bedankt voor het luisteren..

Tamara24

Hoi Tamara,
Ik heb vorig jaar toen ik zwanger was ook een bloedtest lqten doen bij de huisarts, en daar had ik de volgende avond al de resultaten van. Ik begrijp je wel dat al die negatieve testen je onzeker maken, maar het uitblijven van je menstruatie is toch alvast een goed teken! Veel succes maandag.
Groetjes,
Marian

Haai Marian

Hoe lang was jij overtijd toen je die bloedtest liet doen?

Bedankt voor je berichtje!

Tamara

Hoi

Balen zeg dat je test nog steeds negatief is maar het is wel oke dat je nog niet ongi bent geworden. Ik vandaag wel dus ik baal enorm. Ik hoop dat je bloedtest positief is want je zal wel gek worden van het wachten!!!

Heel veel sterkte gewenst, vooral met wachten (probeer wat afleiding te zoeken want anders duurt het heel lang eer het maandag is)!!!!!!!!

Dikke kussen Tamara

Hoi Tamara, eindelijk ben ik ook ongi geworden, het voelt gewoon als een opluchting, weg die onzekerheid.
Hopelijk weet jij ook snel waar je aan toe bent.

Hopelijk gaat de rest van de week snel voorbij, ik zal voor je duimen en nu hopen op snel een positieve uitslag.

Liefs Hummie

hoi,het wachten is echt het ergste dat er is. en je gaat ook zo aan jezelf twijfelen. het ene moment voel je je zwanger, het andere moment weer helemaal niet. Echt om gek van te worden. Maar houdt vol, na maandag heb je in ieder geval zekerheid. Ik duim voor je
Groetjes

Ik ben zelf ook al 8 dagen overtijd en heb ook al een stuk of 3 testen gedaan..Allemaal negatief!!
Maar zo zolang ben ik normaalgesproken niet overtijd (eigenlijk nooit)
Ik hoop voor je dat de bloedtest positief uitpakt, dat geeft mij dan ook weer een beetje hoop, want van al dat wachten wordt je echt stapelgek.
Loop je steeds met maandverband te leuren, want stel dat je toch ongesteld wordt....

Ik zal voor je duimen...

hoi tamara je hebt wel gelijk hoor ik denk dat we dat allemaal wel hebben want, naarmate de dagen verstrijken ben je er steeds zekerder van dat je zwanger bent en als je zoals mij 12 dagen overtijd bent en dan alsnog opoe word dan is het alsof je keihard tegen de vlakte word gegooid en dat doet ontzettend pijn , ik hoop dat je zwanger bent meisje ik duim voor je suc6

Terug
Bovenaan