hummie... (linda toch?)

Ik las net dat je als hobbie vw kevers hebt. Wij niet, maar mijn schoonzus en zwager wel. Zij zijn ook vaak op pad met de keverclub. Misschien ken je ze. Ze hebben een lichtblauwe kever met winnie the poeh.

Hoi,
Nee, zegt me zo niks. Maar op kevermeetings komen duizenden keverfreeks. Wij hebben een zwarte kever en zijn er vorig jaar in getrouwd. Mijn man heeft hem helemaal zelf gerestaureerd.
Wij gaan ook maar 2 a 3 keer per jaar naar kevermeetings omdat we geen tijd hebben. We gaan 17 juni naar budel. Dat evenement zal je zwager ook wel kennen.
Wij zijn vaak tegelijk op dit forum, grappig he!
Groetjes Linda

Haihai

Ja, idd vaak tegelijk. Is vanuit hier niet zo moeilijk, hoor. Ik ben er de laatste tijd de hele dag door wel. Ik ben voor Loek veel thuis. Eerder gingen we veel op stap, maar daar werd hij onrustig van. Nu ben ik meer thuis, 1-2 x per week op bezoek en bijna elke dag wandelen/boodschapjes doen, zo gaat het veel beter. Hij sliep anders veel te weinig.
Budel zegt zelfs mij wel wat. Zij zullen daar ook wel zijn. Misschien vallen ze je nu wel eens op omdat je er nu van weet...
Wij zijn trouwens ook in een kever getrouwd. cabrio, maar het was regenachtig waardoor het dak nietopen is geweest (verdorie, ik weet de kleur niet meer... ook zwart? wat erg!!!) Was iemand via de keverclub die ook gereden heeft bij de trouwerij van mijn zwager en schoonzus. Toen hadden ze de club gevraagd alle belangrijke gasten te rijden in de kevers. Lachen zeg... Eindhoven is een dorp!

he,wat grappig.mijn moeder is helemaal wous van volkswagens!ze heeft een vitrinekast vol autootjes in alle soorten en maten,in de schuur staan een gestripte kever en een variant(en wat er in en aan hoort ligt op zolder) en ze rijden met een volkswagenbusje type 2 uit 1971.mijn man moet nu een 2e auto voor naar zn werk en die wil er nou ook 1,ook om zelf op te knappen.ik ben laatst meegeweest naar de meeting bij walibi.
groetjes kari

Een foto van onze kever.
Mijn man vroeg van de week nog of een een medicijn was tegen de vw ziekte. Hij wil ook nog graag een vw type 3 bus. Een caravell, dan kan Femke straks lekker mee en dan kan ze in die bus slapen en spelen. Maar wij hebben al een andere oldtimer naast de kever waar we dagelijks mee rijden. Daar ben ik best aan gehecht.
Wij gaan 17 juni naar budel en dan doe ik Femke een echt kever t-shirt aan. Foto's volgen dan nog.
Gr linda

Terug
Bovenaan