hup holland!!

Iedereen klaar voor de wedstrijd? Wij wilden eerst naar de stad gaan kijken. Maar aangezien ik nog ziek ben word het thuis op de bank kijken. Juichen gaat niet want stem is weg haha.

Mijn zoontje is er ook helemaal klaar voor in zijn jong oranje shirtje! Hij vind voetballen zeer interessant. Geen uren natuurlijk maar dat hij al kijkt erna vind ik heel wat! Momenteel is hij opa het bellen met zijn nepmobieltje. Kijken of hun voetballen komen kijken hahahahahahaha.

Veel plezier vanavond. En alcohol vrij biertje of wijntje smaakt ook goed ;)

Liefs

Hup holland hup!!!!!!

Uiteraard zitten wij er ook klaar voor! Hier thuis enorme voetbalfans en dus ook voor Oranje!
Elke zondag staat Eredivisie Live aan en nu ook het EK. Niet alle wedstrijden maar Nederland wel!

Veel kijk plezier en wat onwijs schattig van je zoontje, even opa bellen....hahaha!

Have fun en dan maar in stilte juichen meid.

Liefs

Ook hier zitten we er klaar voor! Vanochtend eerst het huis gesopt en vanmiddag eerst ff lekker geshopt: mijn eerste zwangerschapskleding! Een rokje een spijkerbroek en een oranje jurkje. Niet echt oranje oranje maar oranje genoeg.

Uiteraard daarna nog even een uurtje plat, ecen bijomen. Dames veel plezier vanavond en niet te druk maken he, denk aan die bloeddruk;-)

Liefs

Hmm, wat een wedstrijd! Zoveel kansen..!!

Weet niet waar het van komt, maar nu thuis met hoofdpijn op de bank, bah. Waren bij vrienden kijken en zij herinnerde me eraan dat teveel spanning niet goed is voor me, haha! Zeg dat maar tegen Oranje :) iig zijn we bloedje fanatiek, met veel sporten hoor, gewoon leuk. Ook hier zondags EL aan, en morgen weer F1, maandag finale Roland Garros. Nouja, we vermaken ons wel.

Nu ff nabalen en kijken hoe erg de schade oploopt bij Dui-Por...

Op naar woensdag!

Nou hier heb ik gewoon moeten werken dus helaas niet kunnen volgen.. Maar goed de uitslag was al erg genoeg!!!
Nou woensdag kan ik gewoon kijken en zondag avond ook.. (ben alleen fanatiek als nl speelt..)

Terug
Bovenaan