huren van kinderwagens?!

Beste dames,
misschien kunnen jullie me helpen? ik ben op zoek naar een bedrijf of een persoon die kinderwagens verhuurt. Ik weet dat de Babyrent bestaat en dat je daar kunt huren, maar dan zit ik alleen al de hele dag in de auto om even dat ding te gaan halen en dan ook nog terug brengen, dat zie ik niet zo zitten.
Ik ben op zoek naar een duo kinderwagen omdat wij in november op vakantie gaan met onze zoon van 2 en een babytje van ongeveer 8 weken. Onze zoon kan heel goed lopen, maar wij willen echt stukken gaan wandelen (als het weer het toelaat) en dat houdt hij op een gegeven moment niet meer vol, daar zijn zijn benen nog iets te kort voor. En dan is een Duowagen wel heel makkelijk. (normaal hebben we een bolderkar, maar dat past niet in de auto)
Wij wonen tussen Tilburg en Eindhoven in, als jullie iets weten heel graag!!!

BVD chantal

Hoi Chantal!

Als je nu niet aan een duowagen kunt komen (huren)  is mischien een plankje voor aan je eigen kinderwagen ook een idee??
Wij hebben ook zo'n plankje gekocht, die kun je aan je eigen kinderwagen bevestigen en als je oudtse dan moe is, kan hij/zij daar lekker op gaan staan.

Dit is een aanschaf van ongeveer 50/60 euro, maar daar heb je altijd nog iets aan.
Eventueel als je volgend seizoen naar de efteling gaat of langere wandelingen maakt... Daar hebben wij 'm voornamelijk voor gekocht.

Mischien een ideetje...

Liefs, Marielle
(Okt forum!)

ik heb een zitje voor op de kinderwagen op marktplaats staan ,die gebruikte ik dat mijn oudste 2 was.toen haar broertje geboren werd, is erg handig ,ik weet niet of hij op jouw wagen kan , maar dit is de link, als het je wat lijkt hoef je niet te bieden hoor, kijk maar even en zeg maar als je het wat vind wat je er voor over hebt.kan gewoon hier hoor
groetjes saskia
zitje

quote: saskial76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2007 21:09:02'));

ik heb een zitje voor op de kinderwagen op marktplaats staan ,die gebruikte ik dat mijn oudste 2 was.toen haar broertje geboren werd, is erg handig ,ik weet niet of hij op jouw wagen kan , maar dit is de link, als het je wat lijkt hoef je niet te bieden hoor, kijk maar even en zeg maar als je het wat vind wat je er voor over hebt.kan gewoon hier hoor
groetjes saskia
zitje  sorry iets fout gegaan met de link deze is als het goed is goed                
zitje

Terug
Bovenaan