huwelijksfoto's!!

A

Anoniem

Guest
Ik dacht zo na het verhaal van de aanzoeken ben ik nu ook wel benieuwd naar al die bruiden en bruidengommetjes

Ik zal beginnen met ons zelf

Dit is op de trap onderaan het stadhuis met de bruidskinderen. De zoon en dochter van mn ene schoonzus en de daochter van mn andere schoonzus

Dit is op het parkeerterrein bij mn ouders, we waren net ingestapt om naar het stadhuis te gaan

Wie volgt????

Leuk foto's!!! ik heb geen digitale foto's maar zal proberen er een van een bestaande foto te maken.
Wordt vervolgd....

groetjes Daniëlle.

Ik heb ze ook niet digitaal helaas, ik heb een paar foto's gemaakt uit het album:

In het album is dit een grote uitklap foto, zie je die wolken, wij hebben hard, heeeel hard moeten rennen om te schuilen, het weer was zo de hele dag trouwens, mijn jurk was pikzwart!!

Schuilen onder de molen tijdens (weer) een hevige wolkbreuk!!

Deze foto hebben we uit laten vergroten, is gewoon zo mooi!!

Beetje wazig, maar gaat om de achterkant van de jurk, die was zo mooi namelijk!!

Ik kon niet kiezen van de foto's, daarom maar 4 foto's geplaatst!!

Groetjes, Marieke trouwdag vrijdag 13-08-2004

Dit is de enige foto die ik digitaal kan vinden waar we allebei op  staan zonder hordes andere mensen.... Wij zijn getrouwd op 5 juni 2004.

dit zijn wij hahahahaha net de deurkus achter de rug hahahaha Harald moest echt huilen en ik direct lachen zoals gewoonlijk hihi

hier sta ik met een brok vol zenuwen te wachten op het door mij geregelde
trouwvervoer

jajaja met de heli haha.....voor na het gemeentehuis, de rest van de dag heb ik Harald in een nieuwe minicooper gereden.....stoer hoor om met zo`n jurk achter stuur te zitten hahaha iedereen moest errug lachen....

de achterkant....mag ook niet vergeten worden haha

en ikke die net een duifje heeft laten vliegen.....

liefs denise

haha happy M.....zal binnenkort wel ff met je mannetje gaan babbelen hihiihi

knuff van mij

Terug
Bovenaan