Huwelijksreis met dreumes?

Hoi meiden,

Ik ben 13 januari bevallen van een heerlijk ventje, die is nu 5,5 maand oud.
Nu is het zo dat mijn man en ik gaan trouwen op 2 april volgend jaar, en daarna zou ik het erg leuk vinden om een mooie (huwelijks)reis te gaan maken met ons gezinnetje. Maar nu vraag ik me wel af in hoeverre dat mogelijk is met een dreumes
Ik denk dat we de reis ergens in mei zullen doen, dus dan is ons manneke 16 maanden. Denken jullie dat dat te doen is? Of kan je met die leeftijd beter gewoon een huisje huren bij een strand?
Ik zit bijv. te denken aan een mooie rondreis door Sri Lanka ofzo.. of naar Bali. Misschien wel een mooie stedentrip naar New York.. keuzes te over

Ben benieuwd naar jullie mening!

Groetjes 10e

Heej gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen! Leuk hoor! Als ik bij ons kijk, Daantje is nu dus 16 maanden en die kunnen we eigenlijk wel heel makkelijk overal mee naartoe nemen, we gaan zelf van de zomer naar een huisje aan zee op vakantie, maar op zich zou buitenland ook wel kunnen denk ik, maar omdat we stiekem al gehoopt hadden dat ik deze zomer weer zwanger zou zijn wilden we niet al te ver weg (vorige keer was ik ook rond die tijd goed misselijk, zou ik zonde vinden van een dure reis). Ik denk dat als jullie zelf denken, dat gaat ons lukken (en het blijft nog gezellig ook) dat je best kunt gaan hoor!

Veel plezier met de voorbereidingen in elk geval!
x femke

Gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen!

Daniël is nu bijna 17 maanden maar ik zelf persoonlijk zie het niet zitten om daar mee een rondreis te makn
Met een rondreis zit je toch aan afspraken en tijden en versch. accomodaties vast en zou het persoonlijk veelste onrustig vinden voor hem.
Hij is heel makkelijk hor, daar niet van.
Verder zou ik persoonlijk niet met zulke kleintjes naar zulke verre landen gaan, de lange zit in het vliegtuig met nauwelijks beweging, het eten waar ze veel sneller ziek van worden, de onrust van steeds weer een andere plek en  de vele prikkels dit geeft wat in deze leeftijd zorgt voor nachtmerries en gebroken nachten, allerlei ziektes zoals malaria, enorme diarree die je daar kan oplopen en wat bij kleintjes heel snel zorgt voor uitdroging etc.

Ik persoonlijk zou lekker voor een  huisje aan het strand kiezen, Daniël kan zich hier uren vermaken in het zand met een emmer water, speelt lekker met zijn emmertjes en schepjes, zo hebben jullie dan ook nog lekker tijd voor mekaar ondertussen, lekker ontspannen en in mijn ogen, zorgt de rust en regelmaat voor een ontspannen kindje waardoor jullie vakantie ook geslaagd zal zijn.

Heel veel succes met alles overwegen en wat je ook doet;
een geweldige trouwdag en een hele mooie huwelijksreis toegewenst

Liefs Marina

Hoi 10e,
Gefeliciteerd met jullie ventje!!
En natuurlijk met jullie voornemen om te gaan trouwen.
Wij zijn met onze oudste (en ook met 2 kids) veel op vakantie naar het buitenland gegaan, maar dan wel in een huisje vlakbij water (Griekenland, Turkije, Spanje). Dat beviel heel erg goed.
Een rondreis is heel erg leuk en kan best, maar het is wel een beetje afhankelijk van hoe makkelijk jullie mannetje dan is, en of hij zijn regelmaat (slapen overdag!) erg nodig heeft. Sommige kids zijn daarin vrij makkelijjk, maar veel kinderen zijn dan behoorlijk ontregeld wel.
Succes met de voorbereidingen!!!

Wat leuk dat jullie jullie ventje mee gaan nemen op huwelijksreis!
Een stedentrip of een huisje aan zee,...
ik zou of voor een huisje gaan (op Bali bv) of een hele relaxte rondreis, waarbij je steeds meerdere dagen op 1 plek blijft voor je door reist. Verder zou ik dan voor het huren van een auto gaan (of camper) en niet bv een busreis, het is toch wel erg lang om meer dan 2 uur stil te zitten voor een dreumes.
Overleg even met het cb over evt injecties/pillen die je kind voor/tegen verschillende op de plaats van bestemming voorkomende ziektes kan/moet gebruiken EN de bijwerkingen.
Veel plezier met plannen en veel geluk suzan

Hoi,

Wat leuk zeg, gefeliciteerd!

Mijn tip: Zorg dat je een uitvalbasis hebt. Want op die leeftijd moeten ze ook hun energie kwijt kunnen, dus niet de hele dag in een draagzak/buggy of auto.
Wij zijn net terug van vakantie. 's Ochtends lekker wandelen en 's middags kon ze zelf lekker rondstappen rond te tent.
Veel plezier.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan