Hydrofiele luiers; wat zijn nu op dit moment "fijne" hydrofiele luiers om te gebruiken voor je baby?

Hoi mede mama's mijn vraag is wat zijn op dit moment "fijne" hydrofiele luiers om te gebruiken bv voor het afdrogen van je baby?
Ten tijde van mijn dochter 6 jaar geleden hadden ze hele fijne van de v&d beebies maar die zijn niet meer te verkrijgen. En ik vind de meeste erg hard.
Ik hoor graag jullie mening en adviezen! Bedankt.
Groetjes Marjanne

Ik zweer bij Hema. Vind sommige nl erg dun. Hema is de mooiste kwaliteit na 4 jaar gebruik ik die nog. Babydump opzich ook goed. Ene een tip neem ook die xl variant super fijn voor vanalles. Inbakeren dekentje voor de zon en gewoon om afgedrogrn. Multi doeken heten ze ook wel eens.

Hallo gebruiker580647

Je zou de hydrofiele luiers van Jollein kunnen proberen.

Ze voelen zacht aan, zijn van goede kwaliteit en kunnen jaren mee .

Je kunt ze in allerlei kleuren krijgen.

Die van de Hema zijn prima, ff wassen, drogen, strijken en ze zijn een stuk zachter dan direct uit de verpakking..

Sowieso moet je alles eerst wassen voor gebruik. Die van de hema vind ik heel erg fijn. Die van wibra na een aantal keer wassen ook.  Dan worden die ook lekker zacht en soepel. Bambino van kruidvat is ook heel zacht. Al heb ik die eerst wel in een los sopje gehad. Vooral de donkergrijze.. daar kwam een hoop verf nog van vrij. Het strijken van hydrofiel luiers werd bij mij door de kraamhulp afgeraden. Ze nemen dan minder vocht op, dan wanneer je ze niet strijkt. (Iets met warmte en vezels dicht drukken)

Succes met het kiezen! ;)

Terug
Bovenaan