Hoi,
Hydrofiele washandjes schijnen ook heel fijn te zijn om het kindje mee te wassen op de commode op de dagen dat het geen "baddag" is.
Ik zag ze toevallig vandaag bij Hema.
Ik heb een hele lading hydrofiele luiers, wat washandjes en van die dikkere luiers gekregen van een vriendin, misschien is iemand anders in je omgeving uit de babytijd en heeft die ze over?
Ik doe nu ook erg goede zaken via Marktplaats

, gister een extra lang voedingskussen (op advies van de fysio, is voor tussen m'n benen 's nachts ivm bekkenklachten) met 3 hoezen opgehaald voor maar 20 euro, was allemaal keurig netjes en netjes gewassen maar ik kan het zelf ook allemaal nog even een keer wassen voor het idee. Morgen gaan we weer wat anders ophalen op weg naar mijn schoonouders. Ik heb deze week dan ongeveer 80 tot 90 euro uitgespaard, mooi voor het studiefonds... Wij hoeven niet per sé te beknibbellen maar we vinden het ook gewoon prettig en passend bij onze levensstijl (wij zijn een beetje "groen"

om niet alles nieuw te kopen. Even (af)wassen of een sopje en tweedehands is net zo goed als iets wat net uit de verpakking is (mits het nog netjes is uiteraard).
Wij zijn ook nog gezegend met hele leuke en nette vrienden waarvan we heel veel naar onze smaak kunnen overkopen voor een habbekrats of zelfs krijgen tot bijna genant toe, zo vrijgevig als ze zijn (we durven daar voorlopig niet meer aan te komen zonder gebak of iets leuks mee te nemen voor ze).