Afgelopen vrijdag waren we bij mijn schoonouders om nieuwjaar te wensen en Isabelle mocht ook van de tafel een snoepje pakken. Ze pakte een ingepakte bonbon. Ze begon het papiertje eraf te halen en ik vroeg of ik moest helpen maar dat moest niet. Ze wilde het zelf doen. Dus haar bonbon rolde zo uit het papiertje op de grond. Toen keek ze me aan en opa raapte de bonbon op en legde die voor haar op de tafel. Ze keek ernaar en pakte hem niet. Ze moest hem niet meer omdat ie op de grond was gerold! Dus ik pakte die bonbon en maakte hem nog een keer met mijn vingers voor de show schoon, maar NEE van de grond wordt niet gegeten bij mijn meisje! haha
Stiekem moest ik dus best lachen, want het is best logisch. Wij leren haar eigenlijk altijd dat je niks van de grond moet eten als er iets valt (ook al is het bij ons natuurlijk zo superschoon dat je makkelijk van de grond kunt eten)..
Hoe doen jullie dat? Hoe gaan jullie daarmee om?
Stiekem moest ik dus best lachen, want het is best logisch. Wij leren haar eigenlijk altijd dat je niks van de grond moet eten als er iets valt (ook al is het bij ons natuurlijk zo superschoon dat je makkelijk van de grond kunt eten)..
Hoe doen jullie dat? Hoe gaan jullie daarmee om?