Hypermomenten.. (wie volgt)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

In het weekend als papa en mama natuurlijk samen vrij hebben komt Kay altijd even s'morgens bij ons op het grote bed. Hij vind dit helemaal geweldig en draait bijna door. Want alles is zacht, het veert, zoveel ruimte plus papa en mama!!

Vanaf op het moment dat hij op het bed wordt gelegd is het aan één stuk rollen, op handen en knieen op en neer wiebelen en kletsen, rechtop zitten met armen in de lucht en hard lachen en over ons heen klauteren. Hij is dan helemaal buiten adem van zijn geturn! Het gaat maar door en door totdat hij uiteindelijk uitgetelt en bekaf op zijn buik blijft liggen met een grote grijns.. haha

De combinatie van blij zijn om mama en papa te zien in de vroege ochtend en het grote bed maakt het voor Kay een "Hypermomentje". Hij heeft er ook de bijnaam "Matrix" aan overghouden hahaha..

Wanneer hebben jullie kindjes een hypermoment?

Esmé mv Kay

Stef kan helemaal hyper worden van iets nieuws....
Hij zat bijv. dinsdag bij mijn moeder op het aanrecht en daar mocht hij spelen met de hangende lepels enzo. Dat maakt natuurlijk een mooi geluid, dus hij vond het helemaal geweldig. Hij gaat dan echt een beetje gillen en zijn hele lijfje bibbert dan als een idioot. Echt pure extase!! En dan hebben we nog.....als ie uit zijn bedje komt en hij ziet zijn mickey-nachtlampje......en als hij de poezen ziet.....ook dan trilt ie helemaal en wordt ie heel blij en beweeglijk....

Leuk dat ie met zo weinig zo blij kan zijn!
Liefs Annet

Tess heeft altijd een hypermoment als ze het bad ziet met Nick erin. Ze heeft dan door dat zij er ook bij in mag en begint dan te draaien en wild geluiden te maken. Uitkleden is op dat moment niet makkelijk. Als ze er weer uit moet heeft ze ook een hypermoment maar dan van kwaadheid.

Groetjes sandra

Wanneer niet??? Hahahaha!

Siebe is momenteel erg aanwezig. Hij gilt door het huis heen en is net een gillende keukenmeid. Hij schuift al een heel eindje weg op zijn buik en ontdekt iedere keer weer iets nieuws. Ik ben dan ook keer op keer blij als het 19.00 uur is.....RUST......

zodra papa thuiskomt begint Lorenzo
te trappelen,gillen en met zijn handjes
door de lucht te zwaaien en omdat papa
door de weeks op  de weg zit is het hele
weekend een groot hyper moment
want papa doet veel wildere spelletjes
en kan het niet gek genoeg

groetjes
Bianca mv lorenzo

Hoi,

Tess wordt ook helemaal hyper op het grote bed. Lekker in het weekend, dan kruipt, rolt, staat ze continue. Het is zo grappig, kruipt ze weer snel hier heen, ploft voorover, dan weer terug, dan weer naar mama, even knuffelen. Klimmen op mama. Naar het randje... oefff niet doen Tess, dan kiep je eraf. Mama houdt haar hart vast soms, maar ze vind eht geweldig. Daarna gezellig samen anar beneden voor eht ontbijt. Ze is na het eten dan helemaal op en gaat weer lekker een uurtje slapen.

dat trillen doet Tess ook, als ze haar net nieuwe konijntje ziet, als ze haar knuffel Poes ziet, als ze de lolifant op de deur ziet, als ze het doosje van de teletubies ziet... ga zo maar door, van zo veel dingen... lief om te zien.

Nanda, mv Tess

Hello,
Jasper kan helemaal hyper worden als ik hem ophaal op het kdv. Kruipt snel naar me toe en op de arm hupt hij dan de hele tijd heen en weer, dan legt ie zijn hoofd in mijn nek en gaat alleen maar brabbelen en dan weer huppen, geweldig!
Ook als we hem uitgekleed hebben en hij ziet dan dat het bad volloopt, dat doet hem steeds meer nu! Op bed kruipt ie de hele tijd heen en weer (vooral naar de kanten waar de wekker staat haha) en als ik hem omduw dan vind ie dat prachtig!
Heerlijk dat soort dingen....
Jacqueline

Dean wordt helemaal hyper als ik hem ophaal van het kdv. Ook als papa thuis komt heeft hij dat. Hij lsaat dat wild om zich heen, kraait/gilt en slaat zichzelf in het gezicht. Net alsaf hij niet weet welke houding hij moet aannemen. Heel vreemd.

Hij wordt trouwens helemaal enthousiast als ik hem kietel.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan