hypnobirthing

Hallo allemaal,

Misschien wat vroeg om er al over na te denken (ben 18 weken zwanger), maar ben al eens ga nadenken over hoe ik wil bevallen.

Ik heb een tijdje terug gelezen over hypnobirthing en dit leek me heel erg mooi! Ik wil dit in combinatie doen met een waterbevalling (en dit alles thuis).

Heeft iemand hier ervaringen mee? Iemand ook ervaringen met hypnobirthing cursus omgeving heerhugowaard/alkmaar?

Goede avond!

Het is al even terug dat je dit bericht plaatste. Heb je inmiddels al meer informatie over hypnobirthing gevonden?
Ik ga in april ongeveer openen in Heerhugowaard, met de hypnobirthing cursus. Daar zit uiteraard ook een leuke openingsactie bij ;)
Als je meer informatie wilt kun je me mailen op de_melza@hotmail.com of bellen op 06-44788633

Groetjes,

Demelza

Hallo Sylvia,

Leuk om je bericht te lezen! Ik reageer misschien een beetje te laat, wie weet heb je al keuzes gemaakt!

Ik heb een cursus hypnobirthing gedaan, niet in de omgeving die jij noemt, maar mocht je er toch nog iets over willen weten inhoudelijk, voel je vrij om te reageren. Ik vond het een erg fijne cursus.

De geboorte moet nog komen, dus daar kan ik je niets over vertellen.

Je kunt ook het boek: Vrije Geboorte lezen als een waterbevalling je bijzonder lijkt. Wie weet inspireert het je, en vind je sommige hoofdstukken fijn om te lezen. Je kan natuurlijk gebruiken wat je aanspreekt en loslaten wat je niet aanspreekt.

Heel veel plezier bij het maken van je keuzes!

Terug
Bovenaan