Hypo-allergeen...Een wat goedkopere oplossing...

Ik las net in een ander onderwerp dat er veel mensen net als ik hypo-allergeen gebruiken voor hun baby's. Nu heb ik zelf net een tweeling gekregen en heb ik van de kraamhulp het idee gekregen om de hypo-allergene voeding van het eigen merk van het Kruidvat te proberen. Dit om de kosten te drukken...Kost nl maar 8 euro i.p.v. de 15 euro van nutrilcia...De kraamhulp had nl gebeld naar het informatienummer wat op de verpakking stond en zij vertelden haar dat de inhoud het zelfde is als van nutricia, maar dat Nutricia duurder is omdat zij de onderzoeken doen....Onze kindjes doen het er harstikke goed op, dus misschien een tip voor andere mama's????

Groetjes!!!!!

Ik gebruik de gewone zuigelingen voeding van kruidvat, is 5,79 en bevalt prima....voor de mama's die de gewone nutrilon en friso enz gebruiken...scheelt dus 4 euro per pak, maar er zit maar 800 gram in ipv de 900 van nutrilon

groetjes Yvonne

Hallo dames,

hmmm, qua smaak toch niet hoor! Ik proef dus letterlijk alles, wat ik naar binnen stop.
En na 1 week ben ik gestopt met de KV (kruidvat) voeding, ze  dronk nog maar 1/4 fles, ik ben overgestapt op friso en ik kreeg het niet aan gesleept.

Ik denk wel dat het van dezelfde fabriek komt, maar er zit duidelijk een ander smaakje aan (ik ken er trouwens nog meer die hetzelfde 'euvel' hadden als ik) en zijn na overstap weer normaal gaan eten.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan