hypo-allergeen voeding

he hallo,

ik gebruik het ook
maar mijn dochter is pas een maand

kijk eens op de site
staat erg goede info

https://www.nutriciakindervoeding.nl/asp/show_home.asp?home

klik op "alles over voeding"

groeten
 
Ik heb het ook gebruikt, maar toen mijn dochter 2 maanden was hadden ze bij nutricia de samenstellijng veranderd.
En nou is ze dus toch allergies geworden, dus krijgt ze op het moment nutrilon pepti.

Het is inderdaad zo dat het wordt aangeraden om de eerste 6 maanden alleen maar melk te geven.
En na de 6 maanden ook nog voorzichtig met bepaalde voedingsmiddelen.

Dingen als pinda's, honing, schaaldieren, soja en kippenei.

Misshien heb je hier iets aan www.babyallergie.nl
Hier staan ook tips te voorkoming.

Groetjes Bianca
 
Het is inderdaad zo wij zitten ook op die voeding.
alleen wij zijn wel eerder begonnen en rustig aan en elke keer paar dagen het zelfde geven. en hij reageert overal erg goed op moet ik zeggen van wat hij krijgt dan he.
Hij krijgt s,morgens en in de laatste fles van 20.00 uur nutrix.
en smorgens rond half 10 10uur fruithapje half potje niet echt veel dus. en rond half 6 6uur krijgt hij groente hapje ook half potje van die kleine. reageert er goed op. en vind het zo lekker dat als het op is hij heel erg begint te huilen.
ik heb zo iets van ik zie hem elke dag als hij er niet tegen kan merk ik dat gelijk.
we zijn begonnen toen hij bijna 5 maanden was.

groetjes Jenny
 
bedankt voor jullie reactie's!
ik zie, bianca, dat jij ook dat probleem hebt met de verandering van samenstelling. ik had namelijk de eerste paar keer de oude verpakking nog totdat ik een nieuwe verpakking kocht en daar die prebiotica in zat. ze is helemaal van slag.bij nutrilon hadden ze gezegd dat haar darmen daar aan moesten wennen en dat kon ongeveer 2 weken duren.vandaag is dat dus 2 weken geleden maar het lijkt wel of het steeds erger wordt, ze heeft nu 3 keer achter elkaar naar elke voeding gepoept(diaree).ik denk toch maar dat ik het cb ga bellen want dit is echt zielig.hoe was de overstap naar de pepti gegaan bianca?en heb je dat moeten opbouwen of mocht je ineens naar die voeding?zit daar ook die prebiotica in??groetjes
 
Terug
Bovenaan