Hypo-allergene flesvoeding van Friso

Hallo allemaal,
ik heb een heel lief dochtertje van 3,5 maand.Zij krijgt de hypo-allergene flesvoeding van Frico zonder dat ze veel problemen heeft.Toen ze 2 weken oud was en veel krampjes had zijn we daar op overgestapt,maar ze heeft geen allergie of wat dan ook.Ik mag wel weer terug naar een 'normale'flesvoeding,maar ik heb zoiets van als het toch nu goed gaat waarom dan weer gaan aanmodderen.
Maar mijn eigelijke vraag is of iemand er mee bekend is hoe het gaat met bijvoorbeeld rijstebloem er bij voegen en dan in het bijzonder de vanille-smaak.Want zoals bekend is die hypo-allergene melk niet te z..pen!!Heeft iemand er ervaring mee?Ook zou ik graag willen weten hoe het zit met fruithapjes.Ik kan me namelijk zo voorstellen als onze prinses de smaak hiervan te pakken krijgt absoluut haar melkje niet meer wilt [en ik geef haar groot gelijk dan hahahahaha].
Graag hoor ik jullie ervaringen!!!!!
 
hoihoi,
waarom geef je hypo-allergene voeding als je dochtertje niet allergisch is ??,je kunt friso-comfort nemen,dit help ook tegen krampjes en spugen (is wat dikker) Over de rest kan ik je geen antwoord geven,mijn meisje is nog maar 2 maand,maar ik neem aan dat dat wel goed gaat,alle kinderen beginnen met die (vieze) melk en ze zijn er toch allemaal groot mee geworden,gewoon proberen
 
Hallo,

Mijn dochter kreeg in het begin ook hypoallergeen namelijk nutrilon pepti, het was ook niet zeker of ze een koemelkallergie had. Ik ben toen tussendoor 10 cc gewone voeding gaan geven. Dit wilde mijn dochter ook niet hebben. Toen ben ik frisolac comfort gaan geven, deze voeding is wat dikker, mijn dochter vond dit heerlijk. Ze drinkt nu stukken beter.
Ik ben dat langzamerhand gaan geven (je moet namelijk niet ineens van voeding gaan veranderen) en overgestapt op deze voeding. Misschien iets voor jullie om te proberen.
 
hartelijk dank voor jullie reakties maar het gaat mij niet om het overstappen op andere voeding.Deze melk is zowiezo de beste opvolger van borstvoeding.Trouwens je kindje hoeft niet perse allergisch te zijn om deze voeding te krijgen.Als er een risico is bijvoorbeeld met allergieen in de familie is deze melk ook een uitkomst.Mijn oudste dochter heeft destijds ook comfort gehad en dat beviel prima.Ik heb gewoon nu geen zin in veranderingen vandaar.Trouwens de opvolger van de hypo-allergeen is friso comfort.Het heeft allemaal te maken met in hoeverre de eiwitstukjes 'vermaald'zijn.
Ik ben eigelijk gewoon benieuwd naar de ervaringen met bijvoeding bij deze melk maar nogmaals dank voor jullie reaktie.
 
Terug
Bovenaan