Hypoallergene voeding

Wie heeft er ervaring met hypoallergene voeding? Ik heb begrepen dat standaardvoeding minder snel verteerd. Ik ben aan het twijfelen om over te stappen. Stijn heeft vanaf het begin HA voeding. Hij drinkt 5 keer 180/6. Dat is dus het max. Hij lijkt niet altijd voldoende te hebben. Vandaar dat ik aan het twijfelen ben om over te stappen. Hij krijgt HA voeding omdat ik zelf hooikoorts en huisstof allergie heb. En mijn middelste heeft exceem.
 
ik gebruik zelf friso tegen spugen en krampjes 3 flessen van 180, en 2 flessen friso hongerige babys van 210 . En in alle flessen pap , vandaag naar CB geweest weegt 5900 en is nog geen 2,5 maand . Dus dat vonden ze flink . Ik heb niet gezegd dat hij pap gebruikt drinkt . Hij spuugde in begin veel en daarom van melk veranderd , maar natuurlijk geen zin in krampjes dus daarom 2 soorten melk . En ook de pap om de honger tegen te gaan . In principe moesten we ook aan de HA ivm hooikoorts en huisstof allergie man . Maar ik geloof er niet zo in dat je dan speciaal melk moet hebben daarvoor . Heb daar ooit een studie over lezen dat het zonde van het geld is ! Tot nu toe gaat het goed en ben best trots dat ik dit zelf heb uitgevonden en het CB vondt het ook stoer van me hihi .
 
Met de oudste ook eerst HA gegeven maar idd die was ook nooit echt tevreden. En op den duur ook overgestapt naar de standaard. Nu met Myrthe meteen standaard gegeven en die bleef ook ontevreden en krijgt nu voor hongerige baby's.
 
Terug
Bovenaan