Hypotheek niet rond......

A

Anoniem

Guest
Nou geen champagne voor ons, het huis gaat niet door... Nu moeten we alles terugdraaien en mensen teleurstellen. En het kost natuurlijk ook wat aan onze eigen makelaar.... Ons appartement was al verkocht (gelukkig onder voorbehoud dat wij zelf onze financien rond zouden krijgen)

Leuk een adviseur die zegt dat alles kan maar later blijkt het toch niet te kunnen.
Nu blijven we maar wat langer hier wonen, gelukkig hebben we een dak boven ons hoofd!!

groetjes Mariska

O meissie toch, wat een verschrikkelijke domper zeg!!!! Sterkte ermee.
Gr. Anne-Marie

BALEN!! Als de bank eerst heeft gezegd dat het wel kan en nu kan het ineens niet dan baal je echt zeg! Heb je al aan eubos (ik weet ff niet hoe je het schrijft) gedacht? Die geven 5 x een jaarsalaris. Betrouwbaar adresje hoor! (mijn man werkt bij abn en kent het). Gaat via internet. Je moet jezelf natuurlijk wel afvragen of je de maandlasten rond kunt krijgen.

gr.Ing

Hoi Anne-marie,

dank je wel!

Hoi Ing,

We hebben geen werkgeversverklaring van mijn man. Hij verdient genoeg, maar geen papiertje jammergenoeg. En de hypotheekadviseur zei dus dat het wel zou kunnen op basis van zijn uitzendgebeuren en salaris van de afgelopen 3 jaar, maar niet dus.
En garantstelling lukt ook niet omdat mijn schoonouders bijna met pensioen gaan.

groetjes Maris

Is ie gedetacheerd? ik werk bij een uitzendbureau. Zou je zo graag ff willen helpen....

xx ing

Hey meid,

wat ontzetten @#$%^& weer voor jullie zeg!!
Het zit jullie ook niet mee hé?!

Heel veel sterkte meid!!

Liefs Debby.

Meid, wat super balen.
Dat zijn zulke rotdingen. Je vertrouwd erop dat wat die mensen zeggen dat dat klopt.
Ik begrijp dat  de werkgeversverklaring van je partner het probleem is,  hopelijk komt daar gauw verandering in.

Succes,
Liefs Achnita  

Terug
Bovenaan