hystherisch

Sinds een dag of 3 is mijn dochtertje van anderhalf helemaal veranderd.
Voorheen huilde ze wel eens maar nu als ze valt of ergens niet mee eens is dat gaat ze helemaal tekeer.
Niet gewoon huilen maar krijsen en ze wordt helemaal wild.
Schoppen om zich heen slaan gewoon hysterisch.
Hopelijk gaat dit weer snel over want ik ken ze gewoon niet zo.

Hebben jullie kindjes dat ook of gehad en hoe gingen jullie daar mee om.

Alle reacties zijn welkom.

groetjes Josje
 
Hoi,
Wat kun je je dan ongerust maken he?! Ik kan me goed voorstellen dat je even niet meer weet wat je wel of juist niet moet doen. Ik hoop voor jullie dat het een voorbijgaande periode is.
Ken je het boek "oei ik groei"? Nou daarin staat precies omschreven wat de groeisprongen met onze kleintjes doen. En er staat inderdaad een groeisprong in rond 1,5 jaar wat de wereld van onze dreumussen behoorlijk op zijn kop kan zetten. je moet maar eens kijken in het boek.
Ik heb zelf een zoontje van 15 maanden die net zijn groeisprong van 13/14 maanden achter de rug heeft. Gedurende ongeveer 2 weken was hij een compleet ander kind. Driftaanvallen (nog nooit voorgekomen), Niet meer willen slapen in zijn eigen bed (krijsen!), gooien en smijten. Het was een verschrikking en het kostte mij moeite om kalm te blijven en niet overbezorgd te worden.
Na die 2 weken, keerde hij als een blad aan een boom om. Weer lief en tevreden en bijna gelijk willen slapen.
Nou, ik hoop dat je hier wat steun uit kan halen. Ik raad je echt aan het boek te lenen, cq kopen. Als je het nog niet al hebt natuurlijk.
Groetjes,
P.
 
Terug
Bovenaan