Hyven?

Hoi,
Aangezien hyves erg popi is de laatste tijd hierbij mijn hyves..Ik ben niet superdesuper actief, maar kijk toch regelmatig en probeer t up-to-date te houden.. Nog meer hyvers? dan kunnen we elkaar toevoegen..

Gr, Melda
17w , 4d

Hahaha, je bent me net een stap voor. Ik heb ook hyves en ben redelijk verslaafd.

Heb daar ook een speciaal forum van de decembermama's van 2006.

Misschien een idee om ook daar een speciaal forum voor septembermama's te starten. Dit is namelijk een stuk meer  prive dan hier. Hier kan iedereen mee lezen en dat kan daar niet. Ook je foto's zijn daar gewoon prive.

Als er meer mensen zijn die dit wat lijkt dan kan ik wel een eigen septemberhyves aanmaken.

Ik ben op hyves: dianaroosje

septemberhyves lijkt me wel wat! Ik ben ooit echt super actief maar ik vind het erg leuk om een goed overzicht te hebben van de meiden die allemaal in september hun eerste kindje mogen verwachten! Zo blijft het ook duidelijk wie wie is. Want op een gegeven moment verlies je denk ik makkelijk het overzicht van alle vrienden.

Goed idee!!!!
Ik heb sinds een paar dagen Hyves (ben overgehaald door m'n Ned. vriendinnen) ik ben er nog geen ster in, steeds maar dingen uitvogelen...
Moet ik jullie dan gewoon mijn naam of gebruikersnaam geven??????
Groetjes,Priscilla Lang/Vlasiadi of Ollandeza ?????

Ik zal vanavond een hyves voor ons aanmaken en de link hier neerzetten. Jullie moeten dan toestemming vragen om lid te worden.
Zo voorkomen we dat iedereen maar lid kan worden en blijft alles lekker prive.

Terug
Bovenaan