hyves... ik heb geen idee

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het lijkt me ook leuk om aan de december-hyves mee te doen. Maar... er is al vaker over geschreven, ik ben er ook zo een, ik heb  geen idee hoe het allemaal moet. Heb al een paar keer geprobeerd om de hyves-december mama ´s te bekijken, maar daar moet ik eerst toestemming voor hebben, dat heb ik al eens aangeklikt, maar verder,  hoe moet dat dan? Wie kan mij een beetje op gang helpen? Het lijkt me leuk om wat van jullie te zien, hoe zien jullie er zelf allemaal uit enzo. Ik heb zelf ook  een hyves aangemaakt (lees: aangevraagd, ik heb er nog niks opstaan).  

Ja, ga allemaal maar lekker lachen, ze bestaan nog, de computer-analfabeten (ben er toch te lang uit, dat blijkt maar weer, in "mijn arbeidstijd" begonnen  we net met mailen, kun je nagaan, dat lijkt al een halve eeuw geleden....)

Groetjes van dombo

hoi,
Meldt je nog maar een keer aan, dan zal ik je accepteren. Want dat moet voordat je erop kan kijken....flauw he. Maar dit heb ik gedaan want we hebben geen zin in pottekijkers...

Groetjes Ilona

ps:        decemberforum.hyves.nl

Als je je aanmeld is het misschien handig om er even bij te vermelden wie je bent en dat je van deze site af komt. Ik denk dat het voor Ilona ook niet meer te overzien is met al die verschillende namen (op hyves en hier). En dat is niet gek ook, ik ben af en toe ook helemaal kwijt wie wie is.  

En dat schrijft natas24 die er niet bij vertelt wie Ilona is!!

Ja goed he! Hihi, maar Ilona had dat zelf ook al een beetje gedaan!

Ow, wat ben ik weer lekker duidelijk.

Hai,
Ja, dat had ik niet gezien, omdat Ilona altijd ondertekent met Mick! Sorry Natas.
Hee Line, ik heb geprobeerd je op te zoeken, om je dan toe te voegen als mijn vriend, maar ik kan je niet vinden.
Ik weet natuurlijk ook helemaal niets over je, beha.ve dat je in Denemarken woont. Gelukkig zijn daar niet zo veel Line's (hihi). Ik vond wel een Line met kinderen, maar dat waren er maar 2 en jij hebt er 4! Stuur maar een mailtje met je naam en woonplaats, dan kna ik kijken of ik je kan vinden, dan zal ik je toevoegen al vriend en dan zijn al je vragen zo beantwoordt, want zo moeilijk is hyves niet!
Patricia (patries_ja apenstaartje msn.com)

Geeft niet hoor!

Maar we missen nog wel een aantal mensen op onze hyves, dus laat ze maar komen!

Hoi!
Ik heb me ook opgegeven voor het decemberforum! Moet nu nog toestemming krijgen... dusseh, als je ziet dat annemarije100 zich heeft aangemeld, dan ben ik dat! Lijkt me wel grappig! Julia is op 2 december 2006 geboren, dus dan 'mag' ik toch legaal meedoen, hihi!
Groetjes!
Annemarije.

Terug
Bovenaan