Hyves

Hey meiden,

Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar wie wil er beheerder worden van de Aprilhyves?
Ik ben dit nu, en ik doe er niet zoveel aan.
Als ik post, is het hier of op de meihyves. Die is wat drukker bezocht.
Het is dus niet zo dat ik de Hyvessite ophef, maar ik doe er niet veel meer aan. En het kan dus ook even duren voordat iemand lid is omdat ik er niet zo heel vaak ben!!

Liefs Sonja

Hey Sonja,

Ik zit vrijwel dagelijks op Hyves, dus ik wil het wel proberen. Geen flauw idee hoe dat werkt maar zo moeilijk zal het otch niet zijn he? Stuur me dan op Hyves even een berichtje met wat info als je wilt.

Groetjes Tamara

Heey,

Ook ik zit wel veel achter hyves, maar alleen zie ik het niet zitten. zullen we het anders samen doen Tamara? Ik weet wel dat er namelijk meerdere beheerders kunnen zijn.

Hey Meiden.

Ik heb Tammy hoofdbeheerder gemaakt!!
@ Tammy, je kunt Floor nu zelf als medebeheerder aanwijzen.

Succes!! En ik blijf natuurlijk wel lid!!
Liefs Sonja

Zo, ik heb de boel even gepimpt. Ik moet wel even laten zien dat er een nieuwe beheerde ris he...ahum...
@ Sonja: hoe krijg ik een melding dat iemand zich lid wil maken? In mijn eigen inbox, net als gewone vriendenuitnodigingen?
@ Floor: geen idee hoe ik je medebeheerder kan maken... De hyve is echter erg rustig, als het te druk wordt zal ik je hulp wel kunnen gebruiken.

Dit is de link: http://www.hyves.nl/hyves/11202182/Aprilmama_s/
Als het goed is, vind je m ook als je zoekt op 'aprilmama's'.

Ideetjes om te pimpen etc zijn welkom!

Terug
Bovenaan