Hyves

Vinden de meiden het hier misschien leuk om op hyves ook te kletsen of is dat te persoonlijk? ben zo n vrij denkend mens geloof ik momenteel ;-)

http://bernicesusanna.hyves.nl/
dus schroom niet wil je me toevoegen,dat mag.

Liefs Nice

Heb geen Hyves...wel Facebook maar daar weten ze nog niet dat ik zwanger ben, dus over 2 weken zal ik mijn naam wel even posten, dan mag iedereen het weten :)

Had m'n hyves al in een ander topic laten weten toen het toevallig ter sprake kwam. Maar hier nog eens: www.jesje-w.hyves.nl

Bij ons weet iedereen het wel al, dus geen zorgen over berichtjes die misschien al te vroeg gepost worden haha.

Ja bij mijn eerste zwangerschap zat ik bij de augustus mama 's maar ik weet niet meer op welke site..
Iig kon je daar veel makkelijker met elkaar kletsen door middel van een soort chat...je poste je bericht en de ander reageerde daar weer op of poste een berichtje over iets anders...veel overzichtelijker..daar konden we ook fotos uploaden van buiken enz...

Zelf heb ik gen hyves, maar wel face book, maar wil eigenlijk wat ik met jullie deel dat niet iedereen dat kan lezen...dan is je prive meteen weg!
Iemand een idee...??

Terug
Bovenaan